טובבבבב אחי!
טובבבבב אחי!
נערך בפעם האחרונה על ידי Gal : 14/07/10 ב 17:27
וילד כאפות מזדין בתחת שמקבל באן זה אתה
ילד FXP מניאק מזדין בתחת
סתם חרטה .
עדן כנס לשרת
אם זה בסגנון FXP אז זה שרת מעפן אש
כנסו לשרת (לא שלו,שלנו!)
נערך בפעם האחרונה על ידי ErEzRo16` : 13/07/10 ב 22:21
מה אתה מפרסם שרת אחר ידבע ?!
גם לפרסם הוא לא יודע אעלק בסגנון FXP איזה חמאר.