תקשיבו אחים אני די חדש בפורום דווקא התרשמתי שזה אחלה פורום ואני צריך חתימה... אבל לא סתם אני רוצה משו בנזונה חתימה כוסיט כזאת XP
תודה מראש לעוזרים![]()
תקשיבו אחים אני די חדש בפורום דווקא התרשמתי שזה אחלה פורום ואני צריך חתימה... אבל לא סתם אני רוצה משו בנזונה חתימה כוסיט כזאת XP
תודה מראש לעוזרים![]()
נערך בפעם האחרונה על ידי SeriouSatla : 28/07/10 ב 14:44