שלום, ברוכים הבאים למדריך ההמשך שלי, פרק ג': FBI
אוקיי, התפקידים המרכזיים של FBI הם:
1. סיוע ל SWAT ( Special Weapons And Tacticks ) - יחידה מיוחדת של המשטרה
2. נטרול פצצות, מניעת חבלות, פיגועים, טרור
3.חדירה לעולם הפשע ועצירת פושעים. ( משטרה רק מונעים את הפשע, הם לא נכנסים ל UNDERCOVER או משו )
אז בואו נתחיל:
סיוע ל SWAT
כשה FBI עוזרים ל SWAT, אין להם דירקטור, יש להם צ'יף.
ה FBI עושים /SWAT ליד הדיוטי ושם נכנסים למדים.
הם אומרים /D FBI to LSD:SWAT what's the proeblem?
ואז הם מתחילים עם הבעיות.
אם זה שוד בנק שוד חנות או כל דבר אחר, הםמקשיבים לצ'יף אך ורק לצ'יף של המשטרה.
2. נטרול פצצות, מניעת חבלות, פיגועים, טרור
נראלי זה ברור, אם אתם רואים מישהו מנסה לפגוע במשהו או משו כזה, אתם עושים דבר שונה מהמשטרה, אתם מעמידים פנים עוזרים לו, וברגע האחרון עוצרים אותו.
חדירה לעולם הפשע ועצירת פושעים
אוקיי, פה אתם זוכרים פרצופים של כמה פושעים.
אתם הולכים לדיוטי ועושים שם /undercover ומתחילים ללכת לשם, להכיר אייסי וכו'. משתלבים בינהם ומחפשים פושעים ומדווחים עליהם בצורה סמויה. זאת אומרת סוכן סמוי.
אני פשוט עכשיו חייב לזוז ואין לי מושג מה הרעיון היצירתי שלי לפרק הבא, ביי.





D:SWAT what's the proeblem?
הירשם כדי להגיב לנושא