Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 20

אשכול: בירור דחוף!!!

  1. #1
    xXDORXx xXDORXx מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    08/10/10
    שם פרטי
    דור
    הודעות
    72
    קיבל לייק
    4 פעמים

    בירור דחוף!!!

    שם בשרת:[GoS]DuRe[X][P]
    אז ככה לא יודע איך מה למה היה פעילות של ניצן שעה אני ברחתי ולא הבנתי איך לא הורגים אותי היה באג רציני...אין לי הוכחות לא כלום רק צילום מסך אני לא מבקש שיורידו לי תבאן אבל רק לידע כללי אין לי צ'יטים על המחשב ואני האחרון שיוריד צ'יטים... בכל מקרה חברים אוהב אותכם ואלון ממך לא ציפיתי... ביי נהנתי
    ואם יש למישהו איזה דרך להסתכל לי במחשב וליראות אם אי פעם היה לי צ'יטים שידבר איתי

  2. #2
    הסמל האישי של RapeJoiNt
    RapeJoiNt RapeJoiNt מנותק מפקח
    תאריך הצטרפות
    13/12/09
    שם פרטי
    אלון
    הודעות
    4,892
    קיבל לייק
    580 פעמים
    קודם כל דור היה לך גוד ואני בטוח בזה ב100 אחוז, ולניצן האדמין יש 2 סרטונים שמוכיחים את זה אני יחכה שהוא יעלה אותם. אל תשחק אותה, אני ראיתי בדיוק מה היה. אל תגזים עם התגובה. היה לך גוד, אני יודע את זה, אני יודע שהיה לך סובייט. כולה קיבלת באן ליום. וגם אותו עקפת. אני יחכה שניצן יעלה את סרטוני ההוכחה. אל תפרוש, שתינו יודעים שזה היה גוד, פשוט באן ליום זה סוג של עונש ואני מקווה שתלמד את הלקח. אל תעזוב.

  3. #3
    xXDORXx xXDORXx מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    08/10/10
    שם פרטי
    דור
    הודעות
    72
    קיבל לייק
    4 פעמים
    אלון אף אחד לא ילמד אותי שום לקח אני יכול לגדל אותך ושאני אומר לך שאין לי צ'יטים במחשב אז כדי שתאמין כי מי שמכיר אותי יודע שאצלי מילה זאת מילה מעבר למשחק....
    ולי אין שום דבר להוכיח מול הסירטונים כי אם הייתי אדמין והיית נוכח בסיטואצייה כזאת הייתי פועל אותו דבר ומביא באן!!
    או שאם זה היה חבר הייתי מברר קודם ומנסה לעזור אבל לא נורא אחי אני מבין אותך D:

  4. #4
    הסמל האישי של Oblivion
    Oblivion Oblivion מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    29/03/09
    שם פרטי
    אושר
    הודעות
    6,241
    קיבל לייק
    396 פעמים
    דור אין לו סובייט..
    אתה לא פורש נכון ?

  5. #5
    xXDORXx xXDORXx מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    08/10/10
    שם פרטי
    דור
    הודעות
    72
    קיבל לייק
    4 פעמים
    חחחחח אושר כפרה עלייך אני יעשה הפסקה ללא הגבלה חח אני יתחבר מדי פעם להגיד לך שלום ודבר איתי בפייסבוק אם תצטרך משהו וואלה אתה אחלה גבר...

  6. #6
    הסמל האישי של RapeJoiNt
    RapeJoiNt RapeJoiNt מנותק מפקח
    תאריך הצטרפות
    13/12/09
    שם פרטי
    אלון
    הודעות
    4,892
    קיבל לייק
    580 פעמים
    אושר יש לו סובייט, אבל דור אל תפרוש אל תיצא ככה, חלאס. בוא נסגור את הסיפור ותבטיח שאתה לא משתמש יותר.

  7. #7
    הסמל האישי של MaGnuM
    MaGnuM MaGnuM מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    28/12/09
    שם פרטי
    אילון
    הודעות
    5,218
    קיבל לייק
    202 פעמים
    דור אתה ילד בן 17 , כבר לא ילד,
    בגלל דבר כזה פורשים?

  8. #8
    הסמל האישי של Tal G
    Tal G Tal G מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    09/08/10
    שם פרטי
    טל
    הודעות
    1,220
    קיבל לייק
    74 פעמים
    שמע אתה יכול להתנהג כמו גבר ,להגיד סבבה ,לחכות שהיום יעבור ,ו-וואלה אחרי זה תחזור ושלום על ישראל .

    ואתה גם יכול לקחת את זה קשה ,כי תאמין לי אלון אוהב אותך ,הוא לא היה נותן לך סתם ככה ,כנראה שיש משהו בדברים שלו ,אז תלמד לקחים ויאללה תחזור ,לא צריך לקחת את זה קשה .

  9. #9
    xXDORXx xXDORXx מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    08/10/10
    שם פרטי
    דור
    הודעות
    72
    קיבל לייק
    4 פעמים
    למה קשה אחים שלי???
    אני פשוט מתעצבן שגם שאני אומר שלא השתמשתי לא מאמינים...
    וואלה רק בשביל הכבוד לא רציתי לחזור שאם אלון אוהב אותי למה לא דיברת איתי שאלת למה צ'יטים וישר באן מה אני ילד?!?!? להשתמש בצ'יטים אומר לך היה באג ויש תמונה שצילמתי אם היה לי סובייט היו אמורים לראות לא??? אני לא יודע כי אף פעם לא היה לי אבל כשאושר ביקש תמונה שלחתי לו והוא אמר שאין לי לא יודע איך הוא בדק... ואם הייתי משתמש הייתי מבקש סליחה ומודה כי אני לא אוהב להרוס לאחרים ואני יודע כמה משקיעים בשביל השרת הזה שיהיה לכם שבוע טוב =)

  10. #10
    הסמל האישי של RapeJoiNt
    RapeJoiNt RapeJoiNt מנותק מפקח
    תאריך הצטרפות
    13/12/09
    שם פרטי
    אלון
    הודעות
    4,892
    קיבל לייק
    580 פעמים
    1. אם יש סובייט אפשר להסתיר אותו.
    2. תדע לך שלאחרים זה היה4-6 ימים נתתי לך 1 בכוונה כי אני מאמין שתוריד ותלמד לקח סומך עליך, אל תפרוש תצא גבר

  11. #11
    xXDORXx xXDORXx מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    08/10/10
    שם פרטי
    דור
    הודעות
    72
    קיבל לייק
    4 פעמים
    אלון אני נישבע לך בכל היקר לי במשפחה שלי בראש שלי שאין לי צ'יטים!!!!!
    תיראה עד לאן הגעת בשביל משחק רק בשביל שתאמין לי....עד שלא תאמין לי אני לא חוזר!!!
    אני עכשיו התפסו עליי סטיגמה של צ'יטר ואני לא רוצה בקיצור אין לי עוד מה להגיד לך.....

  12. #12
    הסמל האישי של RapeJoiNt
    RapeJoiNt RapeJoiNt מנותק מפקח
    תאריך הצטרפות
    13/12/09
    שם פרטי
    אלון
    הודעות
    4,892
    קיבל לייק
    580 פעמים
    דור אני מאמין לך, בסדר, הבנתי. אם היה לך באמת לא היית מתלונן ככה. סליחה. בוא נפתור ת'בעיה ונגמור עם זה. כנס לשרתתתת (=

  13. #13
    xXDORXx xXDORXx מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    08/10/10
    שם פרטי
    דור
    הודעות
    72
    קיבל לייק
    4 פעמים
    אל תגיד סתם אלון אני הכי רציני ואם אתה מאמין אז סבבה גבר..נפתר!
    אפשר לנעול =]

  14. #14
    הסמל האישי של Oblivion
    Oblivion Oblivion מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    29/03/09
    שם פרטי
    אושר
    הודעות
    6,241
    קיבל לייק
    396 פעמים
    אין לו סובייט אמרתי !

  15. #15
    nitz104 nitz104 מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    01/03/10
    שם פרטי
    ניצן
    הודעות
    270
    קיבל לייק
    0 פעמים
    תהנה אושר:



    תהנו מהצפייה!

  16. #16
    xXDORXx xXDORXx מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    08/10/10
    שם פרטי
    דור
    הודעות
    72
    קיבל לייק
    4 פעמים
    תודה על ההפצה ניצן תיצא לעיתונות גם

  17. #17
    xXDORXx xXDORXx מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    08/10/10
    שם פרטי
    דור
    הודעות
    72
    קיבל לייק
    4 פעמים
    ניצן שתבין מזה מילה דבר איתי

  18. #18
    הסמל האישי של Oblivion
    Oblivion Oblivion מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    29/03/09
    שם פרטי
    אושר
    הודעות
    6,241
    קיבל לייק
    396 פעמים
    לדור איו סובייט !!
    כפי שאתם רואים בתמונה שדור העלה בתגובה הראשונה ניצן חורר את דור עם המיני היריות עברו אבל לא ירד חיים אבל כפי שתוכלו לראות אין למטה ת'שורה של הסובייט ולא למעלה מצד שמאל הטקסט הירוק שמופיע גם שעושים F12. רואים גם שזה לא חתוך כי הטקסט הירוק נמצא בדיוק בין הכי למעלה לבין השורה הראשונה של הצ'אט.
    http://eliad.org/viewer.php?id=1292963553.jpg
    זה דוגמא שאני שמתי שניה סובייט בשביל להראות לכם איך זה נראה הטקסט הירוק למעלה.
    הסרטון לא מוכיח כלום, נקודה.

  19. #19
    הסמל האישי של Bar
    Bar Bar מנותק אחראי קהילה
    תאריך הצטרפות
    31/01/09
    הודעות
    7,305
    קיבל לייק
    744 פעמים
    אושר תסתום תסתום תפה, יש מלא סוגים של סובייטים שאין בהם שום זכר כשאתה מכבה אותו.
    השחקן צ'יטר וניצן הוכיח את זה בסרטון! אי אפשר להתווכח עם עובדות!
    טוב חפרתם פה מספיק, נעול.

  20. #20
    הסמל האישי של Oblivion
    Oblivion Oblivion מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    29/03/09
    שם פרטי
    אושר
    הודעות
    6,241
    קיבל לייק
    396 פעמים
    אבל כפי שאתה יכול לראות בתמונה אין סובייט פתוח ובסרטון ניצן ריסס אותו ולא קרה מצב שירד לו חיים ואתה רואה שאין לו סובייט אם הוא היה עושה F12 הוא היה מת.
    אתה טועה טעות של חדשים בסאמפ בר לא יודע מה הולך איתך תחשוב טוב תראה על מה אני מדבר
    וצריך להביא גם את גל לאשכול

נושאים דומים

  1. עזרה דחוף
    על ידי Nightwish בפורום TO תמיכה טכנית
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 25/07/05, 15:38
  2. בעיה דחוף תעזרו
    על ידי Nightwish בפורום TO תמיכה טכנית
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 21/07/05, 22:20
  3. עזרה דחוף
    על ידי voLuMe בפורום TO תמיכה טכנית
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 16/07/05, 20:03
  4. חייב עזרה דחוף!
    על ידי KRiPS בפורום TO תמיכה טכנית
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 27/05/05, 19:42
  5. צריך עזרה דחוף!! זה משגע אותי!!
    על ידי HaZoKa` בפורום Tactical Ops
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 07/04/05, 22:44
eXTReMe Tracker