שם בשרת:[GoS]DuRe[X][P]
אז ככה לא יודע איך מה למה היה פעילות של ניצן שעה אני ברחתי ולא הבנתי איך לא הורגים אותי היה באג רציני...אין לי הוכחות לא כלום רק צילום מסך אני לא מבקש שיורידו לי תבאן אבל רק לידע כללי אין לי צ'יטים על המחשב ואני האחרון שיוריד צ'יטים... בכל מקרה חברים אוהב אותכם ואלון ממך לא ציפיתי... ביי נהנתי
ואם יש למישהו איזה דרך להסתכל לי במחשב וליראות אם אי פעם היה לי צ'יטים שידבר איתי
![]()






הירשם כדי להגיב לנושא




