GG.. זה בגלל שדולב הבן שרמוטה היה אתכם ו90% הוא היה עם ציטים לא קשור לתוצאה!
וחוץ מיזה GOLD לא כל כך עזר להם..
good game
להה סיני קטן ....
http://www.mako.co.il/news-military/...54ba421004.htm
תתכונן לחזור לסין
gg בתכלס הפסדנו בגלל ש gold חלוד מתת הוא היה פעם ב mg זה לא שהוא לטוב הוא היה פעם סוס
GG היה משחק מהנה![]()
ולמה המשחק הזה לא מופיע בסיבי?
מה הקטע? שיסגר גם כשכן עושים משחקים?
אללה ליאור GG
שיסגר הCB מי ישמע...מה בעיה לעשות משחקים בלי CB
Gg.