שם פרטי:אלדר קורול
שם בשרת:LaD]Eldar_Korol]
שם האדמין שנתן את הבאן:[HwD]eXploade[XpKb]
הטענה שלי:שלום אני לא הייתי על המחשב למשך שתי דקות וכשה חזרתי זה רשם שקיבלתי באן על סואופ קיל וזה ממש לא הוגן שמישהו אחר הורג אותי ואני מקבל באן.
שם פרטי:אלדר קורול
שם בשרת:LaD]Eldar_Korol]
שם האדמין שנתן את הבאן:[HwD]eXploade[XpKb]
הטענה שלי:שלום אני לא הייתי על המחשב למשך שתי דקות וכשה חזרתי זה רשם שקיבלתי באן על סואופ קיל וזה ממש לא הוגן שמישהו אחר הורג אותי ואני מקבל באן.