Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 3 מתוך 3
Like Tree1לייקים
  • 1 הודעה על ידי Skuri

אשכול: השרת נפל שוב.

  1. #1
    _Dani_ _Dani_ מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    02/07/11
    שם פרטי
    דני
    הודעות
    33
    קיבל לייק
    2 פעמים

    השרת נפל שוב.

    באתי להיכנס לשרת וראיתי שהוא כבוי, תטפלו בזה

  2. #2
    הסמל האישי של Skuri
    Skuri Skuri מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    31/03/11
    שם פרטי
    רון
    הודעות
    7,436
    קיבל לייק
    775 פעמים
    אנחנו מודעים למצב,שבר יראה את זה הוא יטפל בזה .
    אין צורך לפתוח כל פעם נושא שהשרת נופל בר לא מכונה .
    שחמוס או בר יבואו ירימו אותו חזרה .
    יום טוב
    _Dani_ אוהב את זה.

  3. #3
    _Dani_ _Dani_ מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    02/07/11
    שם פרטי
    דני
    הודעות
    33
    קיבל לייק
    2 פעמים
    אני יודע אחשלי אני מדווח כדי שיחזור כמה שיותר מהר, ואם הם יכנסו לפורום הם ידעו ישר

נושאים דומים

  1. השרת נפל שוב ?
    על ידי Yonatan בפורום DeathMatch
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 05/02/11, 10:23
  2. שוב השרת נפל
    על ידי outlaw בפורום RolePlay
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 26/07/09, 14:30
  3. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 05/04/09, 13:13
eXTReMe Tracker