באתי להיכנס לשרת וראיתי שהוא כבוי, תטפלו בזה![]()
באתי להיכנס לשרת וראיתי שהוא כבוי, תטפלו בזה![]()
אנחנו מודעים למצב,שבר יראה את זה הוא יטפל בזה .
אין צורך לפתוח כל פעם נושא שהשרת נופל בר לא מכונה .
שחמוס או בר יבואו ירימו אותו חזרה .
יום טוב![]()
אני יודע אחשלי אני מדווח כדי שיחזור כמה שיותר מהר, ואם הם יכנסו לפורום הם ידעו ישר![]()