יפה מאוד![]()
2 הרבה יותר יפה ומציאותי.
V2 פצצה,תעיף את הרקע של המברשות וזה מעולה!
ניק משתלב כמו שצריך,רקע בכלל קטלני,ואת התת ניק תשנה קצת,את הפונט לא יודע בידיוק מה עשית שם..
בהצלחה מצפה ל V3