Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 10

אשכול: Skyroads

  1. #1
    KilderSlive KilderSlive מנותק הג'ינג'י של הפורום
    תאריך הצטרפות
    29/09/05
    הודעות
    2,588
    קיבל לייק
    0 פעמים
    למי שלא מכיר, זהו משחק מאוד כיף שבו אתם חללית שצריכה לקפוץ ולנסוע מהר כדי להגיע לסוף השלב לפני שייגמר לה הדלק או החמצן.
    בדרך תמצאו מכשולים כמו פיצולי דרכים וגם אש שתשרוף אותכם.
    [u]אזהרה: המשחק מתנהל במהירות גבוהה ברוב השלבים. תצטרכו לתמרן בין פלטפורמות.
    המשחק יצא לאור בשנת 1993 ע"י חברת Bluemoon.



    http://www.dosgamesarchive.com/download/do...load2.php?id=84

    10x to Gul'dan The Warlock

  2. #2
    AKNF AKNF מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    29/09/05
    הודעות
    1,478
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אורי תתקן את הלינק

  3. #3
    Princess Fairy Princess Fairy מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    11/02/05
    הודעות
    16
    קיבל לייק
    0 פעמים
    המשחק הזה זה המשחק הכי שווה, הכי כוסון והכי מוכר בכל תולדות האנושות!!! אפילו יותר מסימס!!!

  4. #4
    CrazyShot CrazyShot מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    18/12/04
    הודעות
    110
    קיבל לייק
    0 פעמים
    איזה חייייההה יווו זה מזכיר לי את המחשב ה 486 שלי
    ההיתי משחק במשחק הזה מדיסק דמואים חחחחחח היו ימים...

  5. #5
    Princess Fairy Princess Fairy מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    11/02/05
    הודעות
    16
    קיבל לייק
    0 פעמים
    היו וחבל שנגמרו.....זה משחקים כ"כ יפים!!! ומי חמוד ומביא את מלך האריות המלא?!
    הייתי אלופה בזה בימים עברו ועכשיו אני אפילו לא זוכרת איך קופצים...אבל הציפור....הציפור!!!
    אהההה אני רוצה את מלך האריותתתתתתתת :crying: :crying: :crying: :crying:

  6. #6
    Gul\'dan The Warlock Gul\'dan The Warlock מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    09/02/05
    הודעות
    100
    קיבל לייק
    0 פעמים
    הנה לינק חלופי (שאמור לעבוד):

    http://www.dosgamesarchive.com/download/do...load2.php?id=84

    תהנו !!!

  7. #7
    MiKoZ MiKoZ מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    18/12/04
    הודעות
    2,656
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אפשר תמונות?
    אני אני מכיר משחק שקוראים לו סקיי יעני רק סקיי ואני מחפש אותו המון זמן יש מצב זה המשחק

  8. #8
    AKNF AKNF מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    29/09/05
    הודעות
    1,478
    קיבל לייק
    0 פעמים
    לא עובד המשחק
    יש לי הגדרות לא טובות של הווינדוס

  9. #9
    B2a3r B2a3r מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    18/12/04
    הודעות
    40
    קיבל לייק
    0 פעמים
    זה נוסטלגיה!
    תודה רבה

  10. #10
    ViRuSx ViRuSx מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    18/12/04
    שם פרטי
    תומר
    הודעות
    1,333
    קיבל לייק
    0 פעמים
    זה [ה]נוסטלגיה

eXTReMe Tracker