-
למי שלא מכיר, זהו משחק מאוד כיף שבו אתם חללית שצריכה לקפוץ ולנסוע מהר כדי להגיע לסוף השלב לפני שייגמר לה הדלק או החמצן.
בדרך תמצאו מכשולים כמו פיצולי דרכים וגם אש שתשרוף אותכם.
[u]אזהרה: המשחק מתנהל במהירות גבוהה ברוב השלבים. תצטרכו לתמרן בין פלטפורמות.
המשחק יצא לאור בשנת 1993 ע"י חברת Bluemoon.

http://www.dosgamesarchive.com/download/do...load2.php?id=84
10x to Gul'dan The Warlock
-
-
המשחק הזה זה המשחק הכי שווה, הכי כוסון והכי מוכר בכל תולדות האנושות!!! אפילו יותר מסימס!!!
-
איזה חייייההה יווו זה מזכיר לי את המחשב ה 486 שלי
ההיתי משחק במשחק הזה מדיסק דמואים חחחחחח היו ימים...
-
היו וחבל שנגמרו.....זה משחקים כ"כ יפים!!! ומי חמוד ומביא את מלך האריות המלא?!
הייתי אלופה בזה בימים עברו ועכשיו אני אפילו לא זוכרת איך קופצים...אבל הציפור....הציפור!!!
אהההה אני רוצה את מלך האריותתתתתתתת :crying: :crying: :crying: :crying:
-
-
אפשר תמונות?
אני אני מכיר משחק שקוראים לו סקיי יעני רק סקיי ואני מחפש אותו המון זמן יש מצב זה המשחק
-
לא עובד המשחק
יש לי הגדרות לא טובות של הווינדוס
-
-