Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 10

אשכול: שדרוג של לוגו ישן של סטלה - מה דעתכם?

  1. #1
    הסמל האישי של Idan
    Idan Idan מנותק מנהל ראשי
    תאריך הצטרפות
    22/12/04
    שם פרטי
    עידן
    הודעות
    10,049
    קיבל לייק
    574 פעמים

    שדרוג של לוגו ישן של סטלה - מה דעתכם?

    אשמח לשמוע את דעתכם על הלוגו הזה. זה לוגו ישן מאוד שעשיתי אותו מודרני יותר.



    אשמח לשמוע את דעתכם את איזה מהלוגואים החדשים הכי אהבתם.

    הגירסא הראשונית שלו הייתה אי שם בשנת 2006 פחות או יותר, לפי archive.org.

    https://web.archive.org/web/20060601...satla-zone.com

    כך הוא היה נראה:


    זה לוגו שנורא אהבתי באותם זמנים.
    אם אני לא טועה הוא נוצר על ידי ZICO שהיה גם מנהל של פורום חתימות וסמלים.

  2. #2
    הסמל האישי של 4EvEr
    4EvEr 4EvEr מנותק מנהל ראשי
    תאריך הצטרפות
    18/12/04
    הודעות
    4,342
    קיבל לייק
    5 פעמים
    פצצה

  3. #3
    הסמל האישי של air
    air air מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    15/08/11
    שם פרטי
    ישראל
    הודעות
    321
    קיבל לייק
    42 פעמים
    פצצה

  4. #4
    הסמל האישי של ErEzRo16`
    ErEzRo16` ErEzRo16` מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    22/01/09
    שם פרטי
    שבקס"ל
    הודעות
    1,272
    קיבל לייק
    8 פעמים
    יפה

  5. #5
    הסמל האישי של DarkLake
    DarkLake DarkLake מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    21/02/08
    שם פרטי
    בן
    הודעות
    7,711
    קיבל לייק
    568 פעמים
    מאוד יפה !

  6. #6
    הסמל האישי של Or
    Or Or מנותק אחראי קהילה
    תאריך הצטרפות
    25/12/10
    שם פרטי
    אור
    הודעות
    5,039
    קיבל לייק
    377 פעמים
    פצצה

  7. #7
    הסמל האישי של air
    air air מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    15/08/11
    שם פרטי
    ישראל
    הודעות
    321
    קיבל לייק
    42 פעמים
    צריך להעביר את כל הפורומים המיותרים לארכיון או משהו

  8. #8
    הסמל האישי של Idan
    Idan Idan מנותק מנהל ראשי
    תאריך הצטרפות
    22/12/04
    שם פרטי
    עידן
    הודעות
    10,049
    קיבל לייק
    574 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי air צפה בהודעה
    צריך להעביר את כל הפורומים המיותרים לארכיון או משהו
    אני צריך להחליט על עתיד המערכת. אני עדיין לא מתעסק בנושא של הסדר של הפורומים באתר. אנחנו נצטרך לבצע חישוב מחדש של הכל.

  9. #9
    הסמל האישי של Idan
    Idan Idan מנותק מנהל ראשי
    תאריך הצטרפות
    22/12/04
    שם פרטי
    עידן
    הודעות
    10,049
    קיבל לייק
    574 פעמים


    עוד לוגו נוסטלגי עם שידרוג מדהים 😀

  10. #10
    הסמל האישי של Idan
    Idan Idan מנותק מנהל ראשי
    תאריך הצטרפות
    22/12/04
    שם פרטי
    עידן
    הודעות
    10,049
    קיבל לייק
    574 פעמים
    הלוגו עלה לגירסאת המובייל של האתר. ממשיכים בכל הכוח! 😀

eXTReMe Tracker