משחק סביר קצת יותר מדי דיבורים מצידם אבל שטויות
43-5 בסוף GG
http://www.evo-team.org/index.php?si...tails&cwID=178
משחק סביר קצת יותר מדי דיבורים מצידם אבל שטויות
43-5 בסוף GG
http://www.evo-team.org/index.php?si...tails&cwID=178
gg
gg
נאור אבל לא יצא פראייר
gg
מה נאור עושה ב-Sight :\
חח בסוף מייק היה על -8
GG
חחחחח..... LoL וואי אפילו נירן ששיחק עם lalu ועומר חבר שלו baltaz0r
עשו יותר סיבובים חחחח....
GG
GG
gg
gg
gg
אחד חשב הוא רמבו..................
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחבמקור פורסם על ידי mikewithbike
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחבמקור פורסם על ידי mikewithbike
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
וואי מייק הרגת אותי חחחחחחחחחחחח.......
יוווווווווו חחחחחחחחחחח
הקבוצה אוכלת תבוסות שאני ודידוש לא משחקים לפחות הייתם מוציאים 10 נקודות
GG
gg
פיי איזה שחיטהה..
GG![]()
לול איזה שחיטה :]
gg
gg
כן עם הייתי משחק עם אלון ודדוש ואורי היינו מפוצצים אותם נאור נוב ושלמה הבן זונה סתם גרועה וכולם גרועים והם לא מקשיבים לי ולקראת הסוף eVo הפעילו כל מיני מכשירים והביאו רק HS