איך ?
איך ?
susa אהבתי אחי![]()
יפה!!
נדירה..
חשוכה מדי אחיתבהיר אותה קצת אבל היא חזקה ביותר
לא אהבתי אחי ..
תעבוד על ניקים
+1
ואאלה אחי נחמדה אבל תוריד את הפאטרנים מהשחקן
ותשחק עוד עם הצבעים....
אהבתי את הניק אבל יפה אחי......