http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3275086,00.html
כתבה יפה תקראו,מקסימום 5 דק'.
כן ראיתי וקראתי את זה כתבה נחמדה
נקווה שינחת על הנסראללה הזה טיל על הראש
בעזרת השם ... :משתחווה:במקור פורסם על ידי FireFox