Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 2 מתוך 2

אשכול: בעיה בהתקנה של הפאצ' של הפייר דרייק

  1. #1
    OR Meyers OR Meyers מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    03/08/06
    הודעות
    1,104
    קיבל לייק
    0 פעמים

    בעיה בהתקנה של הפאצ' של הפייר דרייק

    אני בא להתקין
    בהתחלה שבאים להתקין זה עושה 2 התקנו כאלה אוטומטי

    ועל ההתחלה בהתקנה השנייה זה רושם שיש איזה בעיה וזה יוצא לי

    מהזה?

  2. #2
    הסמל האישי של נתיניו
    נתיניו נתיניו מנותק xGs Clan Leader במיל'
    תאריך הצטרפות
    22/07/05
    שם פרטי
    Natinho
    הודעות
    15,146
    קיבל לייק
    25 פעמים
    מאיזה לינק הורדת ?
    מה זה רושם (מעדיף שתתן תמונה)
    ואני מעריך שההתקנה פגומה - הורדת הקובץ לא הושלמה בהצלחה..
    ואני חושב שכדאי שתוריד מהלינק הראשון
    דרך Free Download Manager, בהצלחה !

נושאים דומים

  1. בעיה בהתקנה של הESE
    על ידי AnGer_F1sT/V1ruS בפורום TO תמיכה טכנית
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 16/03/10, 14:35
  2. בעיה | בהתקנה של GTA IV
    על ידי koko1 בפורום DeathMatch
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 30/08/09, 07:35
  3. בעיה | בהתקנה של GTA IV
    על ידי orel692 בפורום DeathMatch
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 21/12/08, 01:17
  4. בעיה בהתקנה של ESE עזרה
    על ידי DIGITAL בפורום TO תמיכה טכנית
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 02/04/08, 17:59
  5. בעיה בהתקנה של ESE עזרה
    על ידי DIGITAL בפורום Tactical Ops
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 01/04/08, 22:32
eXTReMe Tracker