דוגרי וראסמי טיילו על שפת הים
ראסמי טבע מי נשאר?
(אביב לא להרוס)
דוגרי וראסמי טיילו על שפת הים
ראסמי טבע מי נשאר?
(אביב לא להרוס)
המציל והטמטום של הבדיחה
נווווו ץגיד את התשובהה
נווווו שמישהו יענההה
ata lo mazhik
לא, דווקא הטמטום נשארהמציל והטמטום של הבדיחה
נו כוס עמק תראו איך זה צריך להיות!!!!
אני: ראסמי ודוגרי הלכו לים, ראסמי טבע מי נשאר?
מישהו: דוגרי
אני: ראסמי..
הבנתם?! יופי
dugry tava :o
UnloL Sol 0
לא הבנתי מה הקטע פה !?
llz
sol al tivke :[
מכיר...זה דווקא חמוד
![]()
לא זה לא
ראסמי