למה הפורום הזה לא נושם?
תחיו אותו
למה הפורום הזה לא נושם?
תחיו אותו
עזוב קובי אתה לא קשור לך תתעסק בכדורגל שלך
שב בוט :מוזר:Originally posted by ~seVen~@Aug 13 2005, 09:23 AM
עזוב קובי אתה לא קשור לך תתעסק בכדורגל שלך
קובי אתה טמבל!