בגלל שאני בטוח ב100% שאתה לא תבדוק את ההודעות הפרטיות שלך אז הנה:
אם אתה לא רוצה לקבל חסימה מהפורום תרגיע עם הספאם.
אזהרה ראשונה.
בגלל שאני בטוח ב100% שאתה לא תבדוק את ההודעות הפרטיות שלך אז הנה:
אם אתה לא רוצה לקבל חסימה מהפורום תרגיע עם הספאם.
אזהרה ראשונה.
it's Cross Face
:mozar:
זוזו אתה כבר עם כמה אזהרות... 3? לא משנה מה השם שלו ההודעה שלך מיותרת לגמרי.
לול :lol:
גיא, הקהילה פה גם ככה לא ממש...צומחת...ואתה עוד רוצה לחסום אנשים :?
חחחגיא, הקהילה פה גם ככה לא ממש...צומחת...ואתה עוד רוצה לחסום אנשים :?
גרגמל איזה הודעות יש לקרוס פאייס??? הוא רשום פה בכלל? אני בקושי רואה אותו פה.. :o
מחקתי את כל ההודעות שלו. בעקרון היו לו שיחות עם עצמו והוא חזר על אותה הודעה בנושאים שונים. מה שהשאיר לו הודעה לגיטימית אחת.
וRomaniz
מי שמגיע לו יחסמו אותו, לא טוב לך? אל תשאר בפורום.
pm plz