Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 15

אשכול: ParGo vs S4!n3x

  1. #1
    ParGo ParGo מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    17/12/05
    הודעות
    1,411
    קיבל לייק
    0 פעמים

    ParGo vs S4!n3x

    שיחקנו איזה 5 משחקים ברצף ניצחתי בכולם חו. מאחד..
    וקבלו תאחרון משחד נחמד לאללה 2 גולים דקה 90 עם ארכה..
    תוצאה טובה לשתינו במיוחד לי כי אני חייה

    נ.ב
    אני ברצלונה....

  2. #2
    Cr4zY^De4moN Cr4zY^De4moN מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    22/01/07
    הודעות
    7,585
    קיבל לייק
    0 פעמים
    פשש כבודדד!!! GJ

  3. #3
    הסמל האישי של J.Wilshere
    J.Wilshere J.Wilshere מנותק Gooner t'ill i die
    תאריך הצטרפות
    01/08/06
    שם פרטי
    RVP
    הודעות
    9,711
    קיבל לייק
    56 פעמים
    יפה אחי טוב

  4. #4
    h3nz h3nz מנותק אגדה
    תאריך הצטרפות
    20/05/05
    שם פרטי
    hen
    הודעות
    12,760
    קיבל לייק
    2 פעמים
    GG

  5. #5
    Jumper Jumper מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    02/10/05
    הודעות
    6,673
    קיבל לייק
    0 פעמים
    יפה רוצה שקל?

  6. #6
    s4in3x s4in3x מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    28/09/05
    הודעות
    504
    קיבל לייק
    0 פעמים
    חחחחחחחחחחחחחחחח
    איזה שחקן גרוע אלוהים חחח ציון אתה אחד הכושיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
    ואת לא שחקן בפיפא ממליץ לכם לא לשחק הגדו הוא אחד הגרועים

  7. #7
    הסמל האישי של psycho
    psycho psycho מנותק מדליק מהיר וחזק
    תאריך הצטרפות
    28/04/05
    שם פרטי
    יגאל
    הודעות
    9,887
    קיבל לייק
    3 פעמים
    9-7?
    wtf?
    שניכם לא יודעים לעשות הגנה או מה?

  8. #8
    h3nz h3nz מנותק אגדה
    תאריך הצטרפות
    20/05/05
    שם פרטי
    hen
    הודעות
    12,760
    קיבל לייק
    2 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי ילד פלא
    9-7?
    wtf?
    שניכם לא יודעים לעשות הגנה או מה?
    הם בטח עשו כמה גולים עצמיים בכוונה xD

  9. #9
    ParGo ParGo מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    17/12/05
    הודעות
    1,411
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Juninho
    הם בטח עשו כמה גולים עצמיים בכוונה xD
    חחחחחחחחחחח............ נוו תיראו תילד כאפות הזה עלק עשו כמה גולים בכוונה מה אין לנו חיים ילד כאפות דיי... (היוו לי עוד מלא תוצאות כאלה עכשיו שיחקתי עם בורי ייצא לנו 10-9 לו..)

  10. #10
    אליהו אליהו מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    26/11/04
    הודעות
    204
    קיבל לייק
    0 פעמים
    בס"ד

    ציון מושיקו ניצח, שער חוץ שווה יותר. :jiggy:

  11. #11
    h3nz h3nz מנותק אגדה
    תאריך הצטרפות
    20/05/05
    שם פרטי
    hen
    הודעות
    12,760
    קיבל לייק
    2 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי ONmySELF
    בס"ד

    ציון מושיקו ניצח, שער חוץ שווה יותר. :jiggy:
    רק במצב של תיקו שער חוץ שווה יותר

  12. #12
    איציק10 איציק10 מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    12/11/06
    הודעות
    15
    קיבל לייק
    0 פעמים
    יפה אחי..

  13. #13
    porche man porche man מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    19/01/07
    הודעות
    7,063
    קיבל לייק
    0 פעמים
    לא נכון אם אתה פסיד 3-1 בחוץ ומנצח 2-0 בבית אתה עולה

  14. #14
    h3nz h3nz מנותק אגדה
    תאריך הצטרפות
    20/05/05
    שם פרטי
    hen
    הודעות
    12,760
    קיבל לייק
    2 פעמים
    :mad: [QUOTE=porche man]לא נכון אם אתה פסיד 3-1 בחוץ ומנצח 2-0 בבית אתה עולה[/
    QUOTE]נו מה לא נכון יא אוטיסט במקרה של תיקו שער חוץ שווה יותר!

  15. #15
    Shmuel Shmuel מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    09/12/05
    הודעות
    778
    קיבל לייק
    0 פעמים
    יפה אחי!!!
    שאני הקנה פיפא מקורי שחק נגדי אני מלך בפיפא

נושאים דומים

  1. S4!n3x is Back!!!!!!!!!!!!!!!!!
    על ידי ParGo בפורום Tactical Ops
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 21/03/07, 15:22
  2. D-Max Vs ParGo סיקור
    על ידי D-Max בפורום FIFA
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 12/10/06, 01:47
  3. barcelona Vs lavanta
    על ידי Speed בפורום פח זבל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 22/12/04, 23:40
  4. עירוני נהריה vs אוראל גרייט
    על ידי DynaMiX בפורום פח זבל
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21/12/04, 15:16
  5. real madrid Vs Racing santander
    על ידי Speed בפורום פח זבל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 20/12/04, 13:06
eXTReMe Tracker