שיחקנו איזה 5 משחקים ברצף ניצחתי בכולם חו. מאחד..
וקבלו תאחרון משחד נחמד לאללה 2 גולים דקה 90 עם ארכה..
תוצאה טובה לשתינו במיוחד לי כי אני חייה
נ.ב
אני ברצלונה....
שיחקנו איזה 5 משחקים ברצף ניצחתי בכולם חו. מאחד..
וקבלו תאחרון משחד נחמד לאללה 2 גולים דקה 90 עם ארכה..
תוצאה טובה לשתינו במיוחד לי כי אני חייה
נ.ב
אני ברצלונה....
פשש כבודדד!!! GJ![]()
יפה אחי טוב
GG
יפה רוצה שקל?
חחחחחחחחחחחחחחחח
איזה שחקן גרוע אלוהים חחח ציון אתה אחד הכושיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
ואת לא שחקן בפיפא ממליץ לכם לא לשחק הגדו הוא אחד הגרועים
9-7?
wtf?
שניכם לא יודעים לעשות הגנה או מה?
הם בטח עשו כמה גולים עצמיים בכוונה xDבמקור פורסם על ידי ילד פלא
חחחחחחחחחחח............ נוו תיראו תילד כאפות הזה עלק עשו כמה גולים בכוונה מה אין לנו חיים ילד כאפות דיי... (היוו לי עוד מלא תוצאות כאלה עכשיו שיחקתי עם בורי ייצא לנו 10-9 לו..)במקור פורסם על ידי Juninho
בס"ד
ציון מושיקו ניצח, שער חוץ שווה יותר. :jiggy:
רק במצב של תיקו שער חוץ שווה יותרבמקור פורסם על ידי ONmySELF
![]()
יפה אחי..
לא נכון אם אתה פסיד 3-1 בחוץ ומנצח 2-0 בבית אתה עולה![]()
:mad: [QUOTE=porche man]לא נכון אם אתה פסיד 3-1 בחוץ ומנצח 2-0 בבית אתה עולה[/
QUOTE]נו מה לא נכון יא אוטיסט במקרה של תיקו שער חוץ שווה יותר!
יפה אחי!!!
שאני הקנה פיפא מקורי שחק נגדי אני מלך בפיפא