Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 11 מתוך 11

אשכול: Demo Manager

  1. #1
    technodrome technodrome מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    19/02/06
    הודעות
    855
    קיבל לייק
    0 פעמים

    Demo Manager

    זה נירן
    איך מריצים קדימה ?
    נערך בפעם האחרונה על ידי technodrome : 25/11/07 ב 04:04

  2. #2
    SaM SaM מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    23/06/06
    הודעות
    2,024
    קיבל לייק
    0 פעמים
    lfi sioda li i afhsar

  3. #3
    System32 System32 מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    11/11/05
    הודעות
    4,567
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אי אפשר אחי..
    ורק שתדע יש באג אם זכור לי שבגלל הדמו מנגר זה מביא קיקים מהטוסט..
    אז אם זה קורה לך תמחק תקבצים של הדמו מנג'ר מהתיקייה של המשחק
    נערך בפעם האחרונה על ידי System32 : 02/01/07 ב 23:56

  4. #4
    הסמל האישי של PiXeL
    PiXeL PiXeL מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    24/11/07
    הודעות
    1,324
    קיבל לייק
    0 פעמים
    slomo + number meal le 1

  5. #5
    הסמל האישי של mikewithbike
    mikewithbike mikewithbike מנותק real ping neva get caught
    תאריך הצטרפות
    07/10/05
    שם פרטי
    mike
    הודעות
    4,045
    קיבל לייק
    1 פעמים
    יש לך בדביק בלינקים שימושיים

  6. #6
    danz danz מנותק אחראי קהילה בדימוס
    תאריך הצטרפות
    03/03/06
    שם פרטי
    דן
    הודעות
    10,081
    קיבל לייק
    3 פעמים
    אתה עושה slomo 20 או משהו כזה
    ובנקודה שאתה רוצה לצלם
    אתה עושה slomo 1
    ומצלם

  7. #7
    technodrome technodrome מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    19/02/06
    הודעות
    855
    קיבל לייק
    0 פעמים
    זה נירן רשם


    נירן לפחות תרשום שזה אתה ימזדיין...אנשים באים אלי לאיסיקיו מתחילים לרשום לי דברים אין לי מושג מה הם רוצים :|

  8. #8
    הסמל האישי של HeNz
    HeNz HeNz מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    01/11/06
    שם פרטי
    חן גורג
    הודעות
    2,640
    קיבל לייק
    3 פעמים
    אמורה להיות תוכנה

  9. #9
    Collo Collo מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    22/01/05
    הודעות
    3,882
    קיבל לייק
    0 פעמים
    יש מדריך של עידן נראלי בדביק.. מדריכים משהו כזה

  10. #10
    הסמל האישי של Mescaline`
    Mescaline` Mescaline` מנותק סטלן בסטלה
    תאריך הצטרפות
    23/11/07
    שם פרטי
    בן
    הודעות
    2,698
    קיבל לייק
    0 פעמים
    התוכנה ממש גרועה!!

    זה נותן קיקים

    והמדריך לא עוזר..אם המשחק נותן קיק מה המדריך יעזור :S

  11. #11
    Morning_Wolf Morning_Wolf מנותק פז"ם עולם
    תאריך הצטרפות
    14/09/05
    שם פרטי
    בר
    הודעות
    7,039
    קיבל לייק
    12 פעמים
    לא לעשות על מהירות גבוהה מידי... זה מעיף מהדמו ולפעמים ניתקע המשחק
    הכי טוב 20~30

נושאים דומים

  1. שאלה| demo manager
    על ידי Cr0cker בפורום TO תמיכה טכנית
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 11/06/08, 16:04
  2. [בעיה] טוען ש"יש לי צ'יטים" עקב הורדת Demo Manager
    על ידי Mr.Dark בפורום TO תמיכה טכנית
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 12/03/08, 01:49
  3. עזרה | demo manager
    על ידי טל המל(א)ך בפורום TO תמיכה טכנית
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 19/06/07, 19:52
  4. demo manager :/
    על ידי GaLaXy בפורום Tactical Ops
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 02/09/05, 06:55
  5. חייב Demo manager
    על ידי Sys32 בפורום TO תמיכה טכנית
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 27/05/05, 22:14
eXTReMe Tracker