זה נירן
איך מריצים קדימה ?
זה נירן
איך מריצים קדימה ?
נערך בפעם האחרונה על ידי technodrome : 25/11/07 ב 04:04
lfi sioda li i afhsar
אי אפשר אחי..
ורק שתדע יש באג אם זכור לי שבגלל הדמו מנגר זה מביא קיקים מהטוסט..
אז אם זה קורה לך תמחק תקבצים של הדמו מנג'ר מהתיקייה של המשחק
נערך בפעם האחרונה על ידי System32 : 02/01/07 ב 23:56
slomo + number meal le 1
יש לך בדביק בלינקים שימושיים
אתה עושה slomo 20 או משהו כזה
ובנקודה שאתה רוצה לצלם
אתה עושה slomo 1
ומצלם
זה נירן רשם
נירן לפחות תרשום שזה אתה ימזדיין...אנשים באים אלי לאיסיקיו מתחילים לרשום לי דברים אין לי מושג מה הם רוצים :|
אמורה להיות תוכנה
יש מדריך של עידן נראלי בדביק.. מדריכים משהו כזה
התוכנה ממש גרועה!!
זה נותן קיקים
והמדריך לא עוזר..אם המשחק נותן קיק מה המדריך יעזור :S
לא לעשות על מהירות גבוהה מידי... זה מעיף מהדמו ולפעמים ניתקע המשחק
הכי טוב 20~30