-
דוקטורים עזרה!!!
פירמטתי את המחשב ואין לי דרייברים למחשב חוץ מהכרטיס מסך..
עכשיו אני צריך דרייבר של קול...ולפי מה שהבנתי הכרטיס קול מובנה על הלוח מה שאומר שאני אמור לחפש לפי השם של הלוח אני מוצא מתקין מקבל שגיאה לא משנה איזה גרסא אני מתקין תמיד שגיאה
ומה שהוא אומר לי בשגיאה שהוא לא מזהה את הדרייבר הזה במחשב ואז הוא לא מתקין..
קיצור רעיונות?
-
חמור אתה טכנאי אתה!!!??
ככה מפרמטים בחשב בלי לבדוק אם יש לך את כל הדריברים אחר כך להתקין..
help!![B]
תבדוק כשקנית את המחשב קיבלת איתו ערכה של ציוד עם קבלים ודיסקים ופול דרים שם..
תחפש בקופסא שם את הדיסק של הדרייברים אחי תראה אם יש לך Driver Audio
ואם אין לך את הקופסא אז לא יודע אבל אתה חייב את הדיסקים שקיבלת עם המחשב..
-
אביב אני נראה לך ילד סתום?
אז לפני שפירמטתי בדקתי אם יש לי את הדיסק וראיתי שאין אז הורדתי וההתקנה לא פועלת מה פה לא ברור?
אגב שאני מתקין השגיאה היא: Can not find SIS Raid Controller, Please check Raid Card connected
נערך בפעם האחרונה על ידי edan israeli : 02/03/07 ב 10:10
-
בקיצור יצאת דפקט
תראה מה תעשה
תרשום לי את הדגם של הלוח אם שלך פה ונראה אם אני יכול לעזור לך
להבא תלמד שלא מפרמטים שום מחשבים מבלי שיש את הדיסק של ה- motherboard
זה חובה !
אם אין עדיין , אפשר למצוא ..אבל עדיף שיהיה שיקל עליך
בקיצור תעשה מה שאמרתי לך
אני יעזור לך
-
-
יאללה ממון מה אתה מלחיץ אותו..
עם הדגם של הלוח אם כמה דק' אתה מוצא...
-
דוגרי הוא לא הלחיץ כי זה מה שהייתי אמור לעשות..
אה eclipsa זה ממון?
ממון יש לך איזה קישור בישבילי ל mui hebrew?
נערך בפעם האחרונה על ידי edan israeli : 02/03/07 ב 14:56
-
זה לא ממון זה בני (בגט רק)וגם אני צריך את ה-MUI HERBREW אז למיי שישש אני יודה לו!!!!!
-
פורום הזה מאוכלס סטלנים אחד אחד מה
בסדר לא חשוב
העיקר שתלמד מהטעויות שלך ובפעם הבאה תוכל לפרמט לבד =)
-
-
הבוק הקטע המצחיק הוא שעידן טכנאי בסיסי
-