Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 12 מתוך 12

אשכול: דוקטורים עזרה!!!

  1. #1
    edan israeli edan israeli מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    22/02/06
    הודעות
    427
    קיבל לייק
    0 פעמים

    דוקטורים עזרה!!!

    פירמטתי את המחשב ואין לי דרייברים למחשב חוץ מהכרטיס מסך..
    עכשיו אני צריך דרייבר של קול...ולפי מה שהבנתי הכרטיס קול מובנה על הלוח מה שאומר שאני אמור לחפש לפי השם של הלוח אני מוצא מתקין מקבל שגיאה לא משנה איזה גרסא אני מתקין תמיד שגיאה
    ומה שהוא אומר לי בשגיאה שהוא לא מזהה את הדרייבר הזה במחשב ואז הוא לא מתקין..
    קיצור רעיונות?

  2. #2
    aviv aviv מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    24/02/06
    הודעות
    761
    קיבל לייק
    0 פעמים
    חמור אתה טכנאי אתה!!!??
    ככה מפרמטים בחשב בלי לבדוק אם יש לך את כל הדריברים אחר כך להתקין..

    help!![B]
    תבדוק כשקנית את המחשב קיבלת איתו ערכה של ציוד עם קבלים ודיסקים ופול דרים שם..
    תחפש בקופסא שם את הדיסק של הדרייברים אחי תראה אם יש לך Driver Audio


    ואם אין לך את הקופסא אז לא יודע אבל אתה חייב את הדיסקים שקיבלת עם המחשב..

  3. #3
    edan israeli edan israeli מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    22/02/06
    הודעות
    427
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אביב אני נראה לך ילד סתום?
    אז לפני שפירמטתי בדקתי אם יש לי את הדיסק וראיתי שאין אז הורדתי וההתקנה לא פועלת מה פה לא ברור?
    אגב שאני מתקין השגיאה היא: Can not find SIS Raid Controller, Please check Raid Card connected
    נערך בפעם האחרונה על ידי edan israeli : 02/03/07 ב 10:10

  4. #4
    Eclipse Eclipse מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    27/02/07
    הודעות
    48
    קיבל לייק
    0 פעמים
    בקיצור יצאת דפקט
    תראה מה תעשה
    תרשום לי את הדגם של הלוח אם שלך פה ונראה אם אני יכול לעזור לך

    להבא תלמד שלא מפרמטים שום מחשבים מבלי שיש את הדיסק של ה- motherboard
    זה חובה !
    אם אין עדיין , אפשר למצוא ..אבל עדיף שיהיה שיקל עליך

    בקיצור תעשה מה שאמרתי לך

    אני יעזור לך

  5. #5
    edan israeli edan israeli מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    22/02/06
    הודעות
    427
    קיבל לייק
    0 פעמים
    תודה בכל זאת אבל הסתדרתי

  6. #6
    הסמל האישי של BlackHawk
    BlackHawk BlackHawk מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    23/02/07
    הודעות
    773
    קיבל לייק
    0 פעמים
    יאללה ממון מה אתה מלחיץ אותו..
    עם הדגם של הלוח אם כמה דק' אתה מוצא...

  7. #7
    edan israeli edan israeli מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    22/02/06
    הודעות
    427
    קיבל לייק
    0 פעמים
    דוגרי הוא לא הלחיץ כי זה מה שהייתי אמור לעשות..
    אה eclipsa זה ממון?
    ממון יש לך איזה קישור בישבילי ל mui hebrew?
    נערך בפעם האחרונה על ידי edan israeli : 02/03/07 ב 14:56

  8. #8
    yoskeh israeli2 yoskeh israeli2 מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    08/05/06
    הודעות
    1,049
    קיבל לייק
    0 פעמים
    זה לא ממון זה בני (בגט רק)וגם אני צריך את ה-MUI HERBREW אז למיי שישש אני יודה לו!!!!!

  9. #9
    havoc_85 havoc_85 מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    22/02/06
    הודעות
    928
    קיבל לייק
    0 פעמים
    פורום הזה מאוכלס סטלנים אחד אחד מה

    בסדר לא חשוב
    העיקר שתלמד מהטעויות שלך ובפעם הבאה תוכל לפרמט לבד =)

  10. #10
    aviv aviv מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    24/02/06
    הודעות
    761
    קיבל לייק
    0 פעמים
    איי איי איי

  11. #11
    yoskeh israeli2 yoskeh israeli2 מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    08/05/06
    הודעות
    1,049
    קיבל לייק
    0 פעמים
    הבוק הקטע המצחיק הוא שעידן טכנאי בסיסי

  12. #12
    aviv aviv מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    24/02/06
    הודעות
    761
    קיבל לייק
    0 פעמים
    :בסד:

eXTReMe Tracker