Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 5 מתוך 5

אשכול: [תלונה] דיי כבר!!

  1. #1
    YoGoSun YoGoSun מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    22/02/07
    הודעות
    382
    קיבל לייק
    0 פעמים

    [תלונה] דיי כבר!!

    במשתמש שלי כשרק פתחתי עברתי על חוק אחד של ספאם נתנו אזהרה .. מחקו אותה ואז שוב נתנה אזרה על אותו הספאם על אותה הודעה... חבר שלי מחק.. ואז אתם שוב נותנים לי אזהרה על זה דיי כבר נמאס!!! 3 אזהרות על ספאם אחד קטן מלפניי מלא זמן:mad: :mad:

  2. #2
    הסמל האישי של WickedSick
    WickedSick WickedSick מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    12/11/05
    שם פרטי
    יותם
    הודעות
    13,516
    קיבל לייק
    4 פעמים
    מי מה מו פרט ?

  3. #3
    הסמל האישי של 4EvEr
    4EvEr 4EvEr מנותק מנהל ראשי
    תאריך הצטרפות
    18/12/04
    הודעות
    4,342
    קיבל לייק
    5 פעמים
    לא עדיף למחוק תהודעה

  4. #4
    YoGoSun YoGoSun מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    22/02/07
    הודעות
    382
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אני אומר פשוט דיי להביא על אזהרה אחת שלוש פעמיים אותה.. כל אדמין.מפקח.מנהל שמוצא מביא אזהרה... LOL? KK

  5. #5
    הסמל האישי של WickedSick
    WickedSick WickedSick מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    12/11/05
    שם פרטי
    יותם
    הודעות
    13,516
    קיבל לייק
    4 פעמים
    אתה מוכן לימחוק תנושא , תגובה מה שזה לא יהיה ואז לא יבאו לך אזהרה על זה ?? טיפה לחשוב ..
    תביא לינק אני ימחק לך עם אתה לא יודע

נושאים דומים

  1. תלונה| די כבר עם הנון של הגרוב!!
    על ידי oglev בפורום RP משוב ותמיכה
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 03/08/09, 17:58
  2. תלונה| די כבר עם הנון של הגרוב!!
    על ידי oglev בפורום RolePlay
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 03/08/09, 17:58
  3. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 28/12/08, 22:49
  4. דיי כבר שיקו!
    על ידי L1RaZ בפורום MU Online
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 13/05/06, 11:04
eXTReMe Tracker