1-1!!!!!!
בארטז הבנזונה נקרעתי כל פעם שהוא נגע בכדור צעקו לו
ואיך הוא בזבז זמן סאמאמאמאאמק@%@#$%^#$^$%
אבל וואליד!!!!!!!!!1 אלללללללללללללללה
הערבים יעלו אותנו למונדיאל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1-1!!!!!!
בארטז הבנזונה נקרעתי כל פעם שהוא נגע בכדור צעקו לו
ואיך הוא בזבז זמן סאמאמאמאאמק@%@#$%^#$^$%
אבל וואליד!!!!!!!!!1 אלללללללללללללללה
הערבים יעלו אותנו למונדיאל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
haya gg :]