קיצר אתמול שיחקנו אני ו- izi נגד 2 צח ועוד אחד שאני לא יודע מי זה
כל המשחק התנהל בכבוד וברצינות שלהם ושלנו..עד שיצא בסוף שנצחנו
אחד ביקש דמואים ואמרתי לו שאני לא מבין ושלא עשיתי
(לא ידעתי שאם הוא עושה דמו זה מקליט גם אצלי)..בכל אופן..
אמרת שאתה רוצה דמואים ...ביררתי זו זכותך, לאיפה לשלוח אותם ??
אני לא מבין למה התנהגתם ככה בסוף ..לאורך כל הקרבות הייתם רציניים ובוגרים ופתאום בסוף התהפכתם
בכל אופן לא נורא זו בעייה שלכם...
צח ....דיברתי אתיך אתמול באייסיקיו והתעלמת ...
היה משחק טוב אתמול ..תידאג בבקשה שיופיע לנו כנצחון בקלאן בייס
לא מבין בכל החרא הזה אבל אני אלמד..
מאחר וזו זכותך לבקש דמו...תגיד בבקשה לאיזה אייסיקיו אתה רוצה שנשלח את זה
ומי מאיתנו שישלח לך...
בקיצור מה שאני בא להגיד ...התחלתם כמו גברים סיימו כמו גברים
שבת שלום





הירשם כדי להגיב לנושא



