קולולולולולולולולולולולולולולולולושששש,מתחילת סיבוב שלישי אני מחכה למשחק הזה וסוף סוף זה הגיע
היום 20:50 אצטדיון בלומפילד,16 אלף אוהדים חנוק עד 0 מקום(נראה לי 16 לא יודע כמה נכנסים שם)
אני יושב באזור המחבלים בשער 5.
טירוףףףףףף
אנחנו עושים מפגש קטן בעיגול של החצי לפני השריקה,מי בא?






הירשם כדי להגיב לנושא

גם אותי =]]]