תעשזו לי בדרייבר אני לא מבין כלום במחשבים
ויש לי כרטיס מסך 660GT
ולא עשיתי לא עדכון יותר משנה וחצי
תעזרו לי בעדכון חדש ואיך מתקינים אותו....:laugh:
תעשזו לי בדרייבר אני לא מבין כלום במחשבים
ויש לי כרטיס מסך 660GT
ולא עשיתי לא עדכון יותר משנה וחצי
תעזרו לי בעדכון חדש ואיך מתקינים אותו....:laugh:
תחפש שם דריוור מתאים, תוריד ותתקין:
http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
נכתב במקור ע"י ForsaKen:
יש דרייברים ממש טובים גם ל ATI וגם ל NVIDIA שמשפרים ביצועים ביותר מ
30%
http://www.omegadrivers.net
תודה..
רגע אני מוחק תישן ואז מתקין תחדש או לא משנה?