טוב חברה במזל רב עלינו לגמר ..
משחק אחד בגלל שהכלאן היריב לא רצה להביא דמו ..
משחק שניב בגלל שהכלאן ששיחקנו נגדו שיחק עם צ'יטים
סוף סוף אנחנו בגמר המשחק מחר [יום שבת ב20:00 בערב]
תאחלו לנו בהצלחה ...
דרך אגב תודה לאליעד על כמה "טיפים" עזרת לי מאוד חחחח ... :jiggy:






הירשם כדי להגיב לנושא




