שלא תגידו שאני לא מעלה כוס אמעק...תהנו אנשים!!!
[HIDE]
http://www.fileflyer.com/view/TgoF0Bp
pw: High Sense
122mb
יאללה להגיב!!
[/HIDE]
שלא תגידו שאני לא מעלה כוס אמעק...תהנו אנשים!!!
[HIDE]
http://www.fileflyer.com/view/TgoF0Bp
pw: High Sense
122mb
יאללה להגיב!!
[/HIDE]
תודה אחי
התבלבלתי באלבום חברה רציתה להעלות משהו אחר.. ריצר לא משנה זה אלבום גם מפציץ אבל הוא משנת 2005 :laugh:
הכל זאת תהנו ותגובות