חברה תראו מה זה אוהבי פסיי אמיתיים, חבר התקשר אליי ב8 אמר הולכים להרים מסיבה, תוך 6 שעות לפחות 200 אנשים באיזה יער ליד נתניה. כניסה 50 שקל אם אתם לא מוזמנים אישית, ממש זול בלי קשר...
הפעם אפילו העלתי 3 סרטונים :]
- שימו לב לבחור, אני כבר מכיר אותו מכמה מסיבות
- אם מישהו מכיר אותה, למרות שאני בספק, היה לה סט ממש טוב, אפילו סינכרתי את זה עם mp3 שיהיה יותר נקי
- כרגיל הטראק אחד האהובים עליי, bliss - southpark שעוד לא יצא, צילמתי קצת אחרי ההתחלה ורצתי אחורה שלא יהיה יותר מדי רעש :ם
יגאל לא רצית לבוא? אני מתקשר ואתה לא עונה :\





הירשם כדי להגיב לנושא
