אחלה שיר אחלה זמר אחלה קול ככה זה שיש זמר בן זונה!!!
http://www.sendspace.com/file/fhztdh
אחלה שיר אחלה זמר אחלה קול ככה זה שיש זמר בן זונה!!!
http://www.sendspace.com/file/fhztdh
תודה גוליבר![]()
ty man
יפה אחי
תודה אחי..
תודה אחי
יש מצב שאתה מעלה את האלבום החדש שלו?