בואנה אחי איזה יופי
אחי אם אתה לא הולך למגמת גראפיטי\ציור\גראפיקה
I KICK U IN THE BALLS
כישרון = כישרון
הייתי שם את הלוגו על החולצה שלי חחח קטלני
אני שלפחות שאתה לא מקשיב בשיעור יוצא מזה משהו
הוא לא מגמת ציור גרפיקה סתם כישרון לציר המניאק הזה =]
אבל מי לימד אותך בדוגרי ?XXXXXXXXXXXXXXXX :X
יפה אחי
אתה הולך להיות מאוד שימושי בחדרים בצבא
איזה יפה כל אחד יותר מהשני
יש לך עתיד ..
פשש יפה יותם :]
גם אני בשיעורים מצייר Billabong
Oneill
משהו פצצה
בנזונה יותם..
חח אחלה ציורים אחי כישרון!
תודה אנשים ..
למה שימושי מייק חח :?
יפה אבל מה הקטע בלצייר בילבונג, תצייר ציורים
אחי עם כישרון כזה הייתי עושה גראפיטי על הקיר בחדר משו בנזונה
שניה אני מצייר ת'לוגו של סטלה זון ומוכר פה בפורום ..
אליעד תביא תמונה שלך אני יוסיף גם מלא יקנו פה בטח =]
פיי איזה יופי יותם :X