מי שיש לו את זה על המחשב שיעלה את זה דחוף וישלח לי...
אני מדבר על התיקייה הזאת שהיה מלא גימלים ואישורים ופורים וכאלה של הצבא..
מי שיש לו את זה שיעלה..
תודה מראש
מי שיש לו את זה על המחשב שיעלה את זה דחוף וישלח לי...
אני מדבר על התיקייה הזאת שהיה מלא גימלים ואישורים ופורים וכאלה של הצבא..
מי שיש לו את זה שיעלה..
תודה מראש
לי יש, נעלתי ...
שלח ה"פ תקבל שם.
בושות אחי, צריך לשלוח אתכם לעזה.