Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 3 מתוך 3

אשכול: מישהו זוכר שהיה פה "זיוף גימלים" ??

  1. #1
    danz danz מנותק אחראי קהילה בדימוס
    תאריך הצטרפות
    03/03/06
    שם פרטי
    דן
    הודעות
    10,081
    קיבל לייק
    3 פעמים

    מישהו זוכר שהיה פה "זיוף גימלים" ??

    מי שיש לו את זה על המחשב שיעלה את זה דחוף וישלח לי...

    אני מדבר על התיקייה הזאת שהיה מלא גימלים ואישורים ופורים וכאלה של הצבא..

    מי שיש לו את זה שיעלה..
    תודה מראש

  2. #2
    הסמל האישי של OnMyS3LF
    OnMyS3LF OnMyS3LF מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    23/12/04
    הודעות
    5,470
    קיבל לייק
    1 פעמים
    לי יש, נעלתי ...
    שלח ה"פ תקבל שם.

  3. #3
    הסמל האישי של mikewithbike
    mikewithbike mikewithbike מנותק real ping neva get caught
    תאריך הצטרפות
    07/10/05
    שם פרטי
    mike
    הודעות
    4,045
    קיבל לייק
    1 פעמים
    בושות אחי, צריך לשלוח אתכם לעזה.

נושאים דומים

  1. מישהו זוכר אותי פה ?
    על ידי tamir_hayun בפורום RolePlay
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 06/07/11, 23:52
  2. פאק לא הייתי פה ים זמן מישהו זוכר ? :S
    על ידי REVOLUTION0.0 בפורום תמונות הגולשים
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 06/07/10, 20:29
  3. מישהו זוכר?
    על ידי -Gamli בפורום Tactical Ops
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 03/10/05, 15:17
  4. מישהו זוכר את האתר הזה??
    על ידי KilderSlive בפורום מה שבראש
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 18/07/05, 23:15
  5. מישהו זוכר את כל הניקים שהיו לי?
    על ידי Anonymous בפורום Tactical Ops
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 22/05/05, 22:12
eXTReMe Tracker