התקנתי הכול יש לי רג'יסטר עכשיו שאני רוצה להיכנס לשרת של evo הוא ניכנס ואז אני מקבל ארור.
http://eliad.org/viewer.php?id=1209143936.jpg
מה אני עושה? הלינק זה התמונה... זה גם לא נתן לי להעלות את התמונה כמו שצריך מיצטער שזה ככה... אחד האדמין שיכול לסדר את זה תודה.





הירשם כדי להגיב לנושא
