מקווה להנותת תום הביא אותי אמר פורום של סטלנים חח
אני בת 18 למעונינים![]()
מקווה להנותת תום הביא אותי אמר פורום של סטלנים חח
אני בת 18 למעונינים![]()
נערך בפעם האחרונה על ידי BeTzALeL : 04/05/08 ב 01:03
תברחי כל עוד את יכולה!!
סתם תישארי, תשרדי, תהני...
מי שלא הבין זו מישהי, אל תבריחו אותה...
ברוכה הבאה=]
ברוכה הבאה
תום יבן...
נערך בפעם האחרונה על ידי WickedSick : 04/05/08 ב 01:53
תתחילו להגיב נורמאלי לא כמו חבורת חרמנים בתולים,
ברוכה הבאה יקירתי תהני =]
תעלי תמונה מאמי
שלחתי לך הודעה פרטית תראי
תהני מותק
חח ברוכה הבאה מאמי
ושתום לא יביא לך טקטיקל
שלא תהיי אחת מהחרשניות חחח לא טווב =]
באן באן באן באן.. באני בוני באן באןאןבא
פריקיתתת?