מזל טוב למנהל החדש הונדה הסטלן בהצלחה אחי :סטלן:
מזל טוב למנהל החדש הונדה הסטלן בהצלחה אחי :סטלן:
וואלה תודה אח שלי :מתגלגל:
מזל טוב אח שלי...
מצטער שאני לא פעיל יותר אין לי זמן..
אבל בכל מקרה ראיתי שאתה משקיע אז מגיע לך![]()
מזל טוב כפרה.
מזל טוב אחייי