קיצר אני יודע שזה של virtual attack אבל אין לי שם הטראק.. ואם יש למשהו אז שיעלה בחייאת!
קיצר הנה חלק מהקטע:
קיצר אני יודע שזה של virtual attack אבל אין לי שם הטראק.. ואם יש למשהו אז שיעלה בחייאת!
קיצר הנה חלק מהקטע:
נשמע טראק מעיף באמא שלי
זה מוכר לי יואו חובה לקמבן לי לינק אנשים =]
נערך בפעם האחרונה על ידי WickedSick : 21/06/08 ב 16:01
הראשון -
Freedom Fighters - Computers and robots (Virtual Attack Remix)
השני -
Visual Contact - Welcome to Mexico (Toxical Remix) - לא צריך לגעת בקטע כזה ענק.
שתיהם אנרליסים
נערך בפעם האחרונה על ידי technodrome : 21/06/08 ב 16:59