אנשים אתם לא משקיעים אז למה אתם רוצים שישקיעו בישבילכם ?
אני לא מבין רוצים לארגן לאן שהפרס יהיה שם 1000 שקל + ציוד הקפי אז מה ביקשנו שרק תיכנס לערוץ Fcsi.cod4 # במירק היתה ישיבת צוות ואם לא היו מספיק אנשים בערוץ פשוט לא יהיה לאן חבל... זה בישבלנו...
אנשים אתם לא משקיעים אז למה אתם רוצים שישקיעו בישבילכם ?
אני לא מבין רוצים לארגן לאן שהפרס יהיה שם 1000 שקל + ציוד הקפי אז מה ביקשנו שרק תיכנס לערוץ Fcsi.cod4 # במירק היתה ישיבת צוות ואם לא היו מספיק אנשים בערוץ פשוט לא יהיה לאן חבל... זה בישבלנו...
אין הערוץ במירק קשור איכשהו ללאן? הרי זה הולך לפי הרשמות ?
כן לא יודע הם אמרו לי שהם רוצים לראות כמה אנשים יש בקהילה
כמה אנשים יש בקהילה? מירק לא מסמן את מספר האנשים
אני חושב שאם אתה מתחבר למירק זה מראה את הרצינות שלך מה שמוכיח אם תבוא ללאן זאת אומרת אם אתה לא נכנס למירק ואתה לא מודע למירק למה שבכלל תבוא ללאן
נ.ב
מה אתם רוצים מימני דברו אם WCG.il