Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 5 מתוך 5

אשכול: לא יהיה לאן אם לא תיכנסו לערוץ

  1. #1
    הסמל האישי של normanush
    normanush normanush מנותק NightCup Cheater
    תאריך הצטרפות
    14/03/08
    הודעות
    711
    קיבל לייק
    0 פעמים

    לא יהיה לאן אם לא תיכנסו לערוץ

    אנשים אתם לא משקיעים אז למה אתם רוצים שישקיעו בישבילכם ?

    אני לא מבין רוצים לארגן לאן שהפרס יהיה שם 1000 שקל + ציוד הקפי אז מה ביקשנו שרק תיכנס לערוץ Fcsi.cod4 # במירק היתה ישיבת צוות ואם לא היו מספיק אנשים בערוץ פשוט לא יהיה לאן חבל... זה בישבלנו...

  2. #2
    הסמל האישי של mikewithbike
    mikewithbike mikewithbike מנותק real ping neva get caught
    תאריך הצטרפות
    07/10/05
    שם פרטי
    mike
    הודעות
    4,045
    קיבל לייק
    1 פעמים
    אין הערוץ במירק קשור איכשהו ללאן? הרי זה הולך לפי הרשמות ?

  3. #3
    הסמל האישי של normanush
    normanush normanush מנותק NightCup Cheater
    תאריך הצטרפות
    14/03/08
    הודעות
    711
    קיבל לייק
    0 פעמים
    כן לא יודע הם אמרו לי שהם רוצים לראות כמה אנשים יש בקהילה

  4. #4
    הסמל האישי של 4EvEr
    4EvEr 4EvEr מנותק מנהל ראשי
    תאריך הצטרפות
    18/12/04
    הודעות
    4,342
    קיבל לייק
    5 פעמים
    כמה אנשים יש בקהילה? מירק לא מסמן את מספר האנשים

  5. #5
    הסמל האישי של normanush
    normanush normanush מנותק NightCup Cheater
    תאריך הצטרפות
    14/03/08
    הודעות
    711
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אני חושב שאם אתה מתחבר למירק זה מראה את הרצינות שלך מה שמוכיח אם תבוא ללאן זאת אומרת אם אתה לא נכנס למירק ואתה לא מודע למירק למה שבכלל תבוא ללאן

    נ.ב

    מה אתם רוצים מימני דברו אם WCG.il

נושאים דומים

  1. תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 18/10/11, 00:19
  2. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 08/12/10, 19:06
  3. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 27/11/10, 19:07
  4. [סקר] אם יהיה לאן פרטי 3על3 תבואו??
    על ידי KEYNAN בפורום Call of Duty
    תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 20/10/08, 00:36
  5. תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 08/10/07, 21:55
eXTReMe Tracker