כן כן ... נושא זה שוב חוזר ..
לכל אלה שיש להם פעילות בפורום
אני רוצה לראות הצעות שלכם ..
אני מחליף את המנהל היקר שלנו אביב^המלאך שעשה אחלה עבודה
אבל עזב אותנו .. ואני זקוק לניהול @
אז..
בקשות ממכם הם :
לעבוד לפי הספר : חוקים לקרוא ולעבוד רק לפיהם @!
http://www.szf.co.il/showthread.php?t=67507
זה ה א-ב ...
לעזור לנו ולכם בלעלות שירים
סיפורים
להיות מקוריים לא לקחת ממישו אחר אלה שאני יוריד ויהיה לי
Satla-Zone ..
ולא פורום מתחרה כי אחרת לא רק שלא תקבלו מנהל אלה באן @ חח...
לעזור בבקשות שירים @
http://www.szf.co.il/showthread.php?t=61526
ואני יעקוב אחיכם מי שרוצה כמובן ..
אז אני מחכה לתשובה
יום טווב : BLacK^GhosT -SyTeX, צוות מוזיקה
![]()






הירשם כדי להגיב לנושא
כל הכבוד
