Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 10

אשכול: וואו חזרנו .. חיפוש מנהלים @

  1. #1
    הסמל האישי של BLacK^GhosT
    BLacK^GhosT BLacK^GhosT מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    11/01/05
    שם פרטי
    אלכס וחצ
    הודעות
    3,182
    קיבל לייק
    159 פעמים

    Exclamation וואו חזרנו .. חיפוש מנהלים @

    כן כן ... נושא זה שוב חוזר ..
    לכל אלה שיש להם פעילות בפורום
    אני רוצה לראות הצעות שלכם ..
    אני מחליף את המנהל היקר שלנו אביב^המלאך שעשה אחלה עבודה
    אבל עזב אותנו .. ואני זקוק לניהול @
    אז..

    בקשות ממכם הם :
    לעבוד לפי הספר : חוקים לקרוא ולעבוד רק לפיהם @!
    http://www.szf.co.il/showthread.php?t=67507
    זה ה א-ב ...
    לעזור לנו ולכם בלעלות שירים
    סיפורים
    להיות מקוריים לא לקחת ממישו אחר אלה שאני יוריד ויהיה לי
    Satla-Zone ..
    ולא פורום מתחרה כי אחרת לא רק שלא תקבלו מנהל אלה באן @ חח...
    לעזור בבקשות שירים @
    http://www.szf.co.il/showthread.php?t=61526
    ואני יעקוב אחיכם מי שרוצה כמובן ..


    אז אני מחכה לתשובה


    יום טווב : BLacK^GhosT -SyTeX, צוות מוזיקה



  2. #2
    הסמל האישי של J.Wilshere
    J.Wilshere J.Wilshere מנותק Gooner t'ill i die
    תאריך הצטרפות
    01/08/06
    שם פרטי
    RVP
    הודעות
    9,711
    קיבל לייק
    56 פעמים
    הייתה תקופה ממש קצרה של כמה ימים שדגנית לא הייתה והיא חיפרה עליה כל הכבוד

    אני המשכתי להיות פעיל אבל חסר באמת מנהל שיעזור למה קשה קצת להשתלט על כל הלחץ

  3. #3
    הסמל האישי של dganit-f
    dganit-f dganit-f מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    07/06/08
    הודעות
    541
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אממ.. לא ממש חיפרתי.. אבל משתדלת....

    ואולי אולי.. גם אני יחליט לפרוש בקרוב ולתת למשתמש יותר פעיל את מקומי..

  4. #4
    הסמל האישי של <<<*גולי*>>>
    <<<*גולי*>>> <<<*גולי*>>> מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    23/04/06
    הודעות
    1,853
    קיבל לייק
    4 פעמים
    ייאלה אין פה אנשים רציניים... עוד מעט יפול פה האשכול!

    אם אתם רוצים אני יכול

  5. #5
    danz danz מנותק אחראי קהילה בדימוס
    תאריך הצטרפות
    03/03/06
    שם פרטי
    דן
    הודעות
    10,081
    קיבל לייק
    3 פעמים
    אני יכול ורוצה לעזור לנהל פה..
    אם מתאים וואלה כיף...

  6. #6
    הסמל האישי של BLacK^GhosT
    BLacK^GhosT BLacK^GhosT מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    11/01/05
    שם פרטי
    אלכס וחצ
    הודעות
    3,182
    קיבל לייק
    159 פעמים
    זהו חשבתי יש בערך 7 אנשים שרוצים
    טעיתי כניראה @

  7. #7
    danz danz מנותק אחראי קהילה בדימוס
    תאריך הצטרפות
    03/03/06
    שם פרטי
    דן
    הודעות
    10,081
    קיבל לייק
    3 פעמים
    בקיצור מה עם התשובה אלכס?

    אפשר לנהל תפורום ביחד עם הצוות או מה?.


  8. #8
    הסמל האישי של BLacK^GhosT
    BLacK^GhosT BLacK^GhosT מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    11/01/05
    שם פרטי
    אלכס וחצ
    הודעות
    3,182
    קיבל לייק
    159 פעמים
    אתה פקח אתה בטח לא מצפה לקבל ניהול חח .. אבל כן אחי אתה יכול להשקיע לתת תנשמה שירים שאתה אוהב ..
    אז יאלה פנק אותה חביבי !

  9. #9
    danz danz מנותק אחראי קהילה בדימוס
    תאריך הצטרפות
    03/03/06
    שם פרטי
    דן
    הודעות
    10,081
    קיבל לייק
    3 פעמים
    חח מה זה משנה עם אני מפקח או לא?
    זה לא קשור לניהול
    זה שההרשאות שלי מאפשרות לי למחוק\לנעול\להעביר\לתת אזהרות\באנים....עדיין לא אומר שאני מנהל את הפורום..

    טוב נו לא נורא אני הצעתי את עצמי תחשוב על זה
    אל תדאג זה פורום שאני אוהב גם ככה אני יעלה שירים..

  10. #10
    הסמל האישי של BLacK^GhosT
    BLacK^GhosT BLacK^GhosT מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    11/01/05
    שם פרטי
    אלכס וחצ
    הודעות
    3,182
    קיבל לייק
    159 פעמים
    טוב אחי ארתה יכול פה לנהל
    תעשה לי פה עבודה טובה בבקשה @@
    לפי חוקים קיצור מה אני צריך להסביר לך
    פנק אותנו @

נושאים דומים

  1. חיפוש מנהלים!
    על ידי Hila בפורום רוק ומטאל
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 25/06/09, 09:06
  2. [חיפוש] ( מנהלים)
    על ידי BLacK^GhosT בפורום מוזיקה ישראלית
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 27/03/08, 13:48
  3. מנהלים להכנס
    על ידי ][*Vaako*][ בפורום פח זבל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 04/08/05, 11:02
  4. מנהלים כנסו
    על ידי ShortY בפורום משוב ותמיכה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 12/04/05, 06:58
eXTReMe Tracker