Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 4 מתוך 4

אשכול: כמה חדשים לפתוח את השבוע..

  1. #1
    הסמל האישי של _OGGY_
    _OGGY_ _OGGY_ מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    03/09/08
    שם פרטי
    ארתור
    הודעות
    1,261
    קיבל לייק
    0 פעמים

    Thumbs up כמה חדשים לפתוח את השבוע..

    אני יורד הלילה לאילת אז ככה שעד יום רביעי אני לא אהיה על מחשב, וואלה לכבוד זה מגיע איזה פינוק רציני וקבלו ממני אחלה פינוק שבעולם..

    כמה קטעים חדשים..

    וואלה יכול להיות שיש קטעים שכבר העליתי אז לא נורא..

    נתחיל..

    Chris Lawyer & Thomy - We Gonna Feel It (Gambafreaks vs. Sound Academy Club

    http://www.speedyshare.com/197226383.html



    Axwell - Feel Myself

    http://rapidshare.com/files/142877410/Axwell_-_Feel_Myself__Original_Promo_Dub_.mp3


    Roger Sanchez - Again (Saeed Younan Unreleased Edit).mp3

    קטע קטלנייייי!!!

    http://www4.zippyshare.com/v/67898126/file.html


    Commercial Club Crew - La Isla Bonita (Andy Stroke Remix)

    איזה רמיקס מטורף של אנדי סטרוק!!!

    http://www.fileflyer.com/view/6k7DtBZ


    Chris Moody - Work! - (Masi & Mello Rework Mix).

    רמיקס חזק לקטע הזה..

    http://www.zippyshare.com/v/18371505/file.html


    Almighty Showgirls - Can't Get You Out Of My Head (Almighty 12inch Anthem Mix)

    רמיקס מצויין לשיר של קיילי מינוג..

    http://www6.zippyshare.com/v/91460460/file.html


    ועכשיו אולי "הקטע" של כל האשכול הזה, אני אהבתי מאוד!!!

    Hot*-Roie Yamin & Tal Kerman Ft. Lital-Give Me Love (Acostic)-*HOT*

    לאחר לבטים רבים ועצם העובדה שהסט ממילא יועלה בימים הקרובים החלטתי לשחרר לכם בלעדית לפורום סטלה-זון את הגרסה החדשה של רועי ימין

    לשיר Give Me Love!!!

    http://rapidshare.com/files/144943788/12_-_Roie_Yamin_Tal_Kerman_Ft._Lital-Give_Me_Love__Acostic_Upload_By_Itai_Aharon.mp3.html


    זהו להיום, אז נתראה ביום רביעי ושיהיה שבוע טוב לכולם!!

    תגובות..

  2. #2
    הסמל האישי של Grimble Gromble
    Grimble Gromble Grimble Gromble מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    19/02/08
    הודעות
    4,081
    קיבל לייק
    7 פעמים
    איזה מלךךךךךך
    תהנה באילת

  3. #3
    הסמל האישי של ToMeRz
    ToMeRz ToMeRz מנותק מעצב
    תאריך הצטרפות
    28/03/08
    שם פרטי
    Tomer
    הודעות
    4,920
    קיבל לייק
    13 פעמים
    תודה באמת אתה מלך אחי איןן

  4. #4
    הסמל האישי של _OGGY_
    _OGGY_ _OGGY_ מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    03/09/08
    שם פרטי
    ארתור
    הודעות
    1,261
    קיבל לייק
    0 פעמים

    חזרתי..

    ציטוט במקור פורסם על ידי אביב^המלאך צפה בהודעה
    איזה מלךךךךךך
    תהנה באילת
    חזרתי אחי וואלה היה קטלני..
    ובכיף , מחר אני אעלה עוד כמה..
    ציטוט במקור פורסם על ידי ToMeRz צפה בהודעה
    תודה באמת אתה מלך אחי איןן
    בכיף אח שלי..

נושאים דומים

  1. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 25/12/11, 21:29
  2. מתי שאני מנסה לפתוח את מוטורולה פון טולס
    על ידי psycho בפורום מחשבים - חומרה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 13/04/07, 20:11
  3. די נמאס כמה אתם מזיינים את המוח!!
    על ידי WarBeAsT בפורום Tactical Ops
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 13/05/06, 12:17
  4. כמה שאני אוהב את יעקוב!
    על ידי DaRKDj בפורום Tactical Ops
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 08/02/06, 17:08
  5. תגובות: 42
    הודעה אחרונה: 05/10/05, 17:26
eXTReMe Tracker