Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 3 מתוך 3

אשכול: גאדט|סמסונג: 8 מגה פיקסל לטלפונים דקיקים

  1. #1
    הסמל האישי של obi
    obi obi מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    17/03/08
    שם פרטי
    עדי
    הודעות
    1,862
    קיבל לייק
    8 פעמים

    גאדט|סמסונג: 8 מגה פיקסל לטלפונים דקיקים

    סמסונג הכריזה כי הצליחה לפתח מצלמת 8 מגה פיקסל דקיקה במיוחד הכוללת מנגנון נגד רעידות ומאקרו



    סמסונג פיתחה מצלמת CMOS 8 מגה פיקסל לטלפונים ניידים - בגודל של 28x15.3x8.5 מ"מ בלבד. חיישן המצלמה מצליח להתמודד לפי דברי סמסונג גם עם תנאי תאורה קשים במיוחד בעזרת תמיכה ברמה גבוהה של ISO (1600). בנוסף, קיים מנגנון נגד רעידות, זיהוי פרצופים ומאקרו לצילומי תקריב של עד 1 ס"מ. החיישן החדש דק ב-10% מחיישן ה5 מגה פיקסל שכרגע מוצע בשוק. סמסונג מצפה לשלב את המצלמה החדשה במכשירי היוקרה החדשים שלה החל מתחילת המחצית השנייה של 2008. גודלה הקטן של מודול המצלמה יאפשר לשלבה בטלפונים סלולרים דקיקים במיוחד ואפילו במצלמות דיגיטאליות ברמה בינונית. אין אלא להזכר בהתלהבות סביב ה-Sharp GX30, כשהיה למכשיר הראשון בעולם עם מצלמת 1mp - שנחשבה, ב-2004, לפסגת הטכנולוגיה.
    "




  2. #2
    הסמל האישי של ToMeRz
    ToMeRz ToMeRz מנותק מעצב
    תאריך הצטרפות
    28/03/08
    שם פרטי
    Tomer
    הודעות
    4,920
    קיבל לייק
    13 פעמים
    איזה חזק=]

  3. #3
    הסמל האישי של PsyKep3r
    PsyKep3r PsyKep3r מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    06/02/08
    הודעות
    1,153
    קיבל לייק
    0 פעמים
    איזה דבר !!

נושאים דומים

  1. [סינגל] מגה מיקס חדש ל-2007 - חפלה מזרחית
    על ידי OnMyS3LF בפורום מזרחית וים תיכונית
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 05/08/07, 00:47
  2. טראק של פיקסל [אסקימו רמיקס]
    על ידי aMit בפורום מוזיקה אלקטרונית
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 14/05/06, 18:37
  3. 555 מגה לתמונות שלכם וג'יגה תעבורה בחודש
    על ידי KilderSlive בפורום חתימות וסמלים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 06/07/05, 20:19
eXTReMe Tracker