אוהב תאלבום הזה :] תודה
תהנה![]()
אדי שומע רמשטיין חח תודה הילה
חח בבקשה
בקרוב יוצא אלבום חדש שלהםםםםם
וואי
תודה לך על כול האלבומים
נוריד ונראה אם אוהב או לא... כי ממה ששמעתי רמשטיין עד היום לא אהבתי ממש.