שמעו אם למישו יש פה 144k NP אפשר לעשות קלאן עם גלימה אני מוכן לתת לגלימה עד 10MIL ככה כול אחד ונעשה קלאן חבלז"י :מתגלגל:
שמעו אם למישו יש פה 144k NP אפשר לעשות קלאן עם גלימה אני מוכן לתת לגלימה עד 10MIL ככה כול אחד ונעשה קלאן חבלז"י :מתגלגל:
לא הבנתי מה צריך?
144k NP
WTF?
national pionts
כן אבל מה זה 144K ?
למה לא 144 NP?
k = 000
144k = 144000 !
בוא לסרבר דיאס..
מתקדמים שם!
אההההההה
יש לי MAGE רמה 45
אש
עריכה : סליחה על ה3 תגובות... לא שמתי לב ..^^
כאילו אבל ל144 NP נצטרך להיות 58+ ככה
או לפחות 60 D:::::::
X למחוק
למחוק
SirSpike
שתוק כמה אתה מדבר למה ניראה לך שיש למישהו פה
הרבה np ו 3000 זה כלום מה אתה מתלהב שיש לך 3k
לי יש 20k וגם עם היה לי 144k לא הייתי פותח קלאן כי הם נובים
הם lvl 40 והם לא משחקים באותו סרבר בכלל וגם אתה נוב
diazz
מה אתה רוצה הם לא יודעים מה זה בכלל np אתה מדבר איתם שיהיה להם 144k
np
וואי אפשר לחשוב עלק תשים עד 10 מליון חח אפשר לחשוב כמה כסף זה
אני מוכן להביא לך 500 מליון עם יהיה לך 144k np ותפתח קלאן
עם גלימות
נגיד שיש למישהו פה 144k הם לא יצליחו להרוג את המפלצת שבשבילה צריך לקבל את הגלימות
שחכתי מה שם המפלצת בקיצור
סתם פתחת את הנושא כי הם lvl נמוך ואתה רואה את זה לפי התגובות והנושאים בפורום
נ.ב
מקסימום הייתם נכנסים ל ally
אתם לא צרכים להיות קלאן דרגה 3
אני רמה 58...
אני 59
61 =]
omg הhumanim שלכם בדיאס רמות 59-61?!??!!?