Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 15

אשכול: פתיחת קלאן

  1. #1
    diazz diazz מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    29/09/05
    הודעות
    50
    קיבל לייק
    0 פעמים
    שמעו אם למישו יש פה 144k NP אפשר לעשות קלאן עם גלימה אני מוכן לתת לגלימה עד 10MIL ככה כול אחד ונעשה קלאן חבלז"י :מתגלגל:

  2. #2
    dragonite dragonite מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    14/07/05
    הודעות
    714
    קיבל לייק
    0 פעמים
    לא הבנתי מה צריך?
    144k NP
    WTF?

  3. #3
    diazz diazz מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    29/09/05
    הודעות
    50
    קיבל לייק
    0 פעמים
    national pionts

  4. #4
    dragonite dragonite מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    14/07/05
    הודעות
    714
    קיבל לייק
    0 פעמים
    כן אבל מה זה 144K ?
    למה לא 144 NP?

  5. #5
    הסמל האישי של נתיניו
    נתיניו נתיניו מנותק xGs Clan Leader במיל'
    תאריך הצטרפות
    22/07/05
    שם פרטי
    Natinho
    הודעות
    15,146
    קיבל לייק
    25 פעמים
    k = 000
    144k = 144000 !

    בוא לסרבר דיאס..
    מתקדמים שם !

  6. #6
    dragonite dragonite מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    14/07/05
    הודעות
    714
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אההההההה

  7. #7
    DeatH^KnighT DeatH^KnighT מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    02/08/05
    הודעות
    187
    קיבל לייק
    0 פעמים
    יש לי MAGE רמה 45
    אש

  8. #8
    SirSpike SirSpike מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    13/10/05
    הודעות
    75
    קיבל לייק
    0 פעמים
    עריכה : סליחה על ה3 תגובות... לא שמתי לב ..^^

    כאילו אבל ל144 NP נצטרך להיות 58+ ככה
    או לפחות 60 D:::::::

  9. #9
    SirSpike SirSpike מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    13/10/05
    הודעות
    75
    קיבל לייק
    0 פעמים
    X למחוק

  10. #10
    SirSpike SirSpike מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    13/10/05
    הודעות
    75
    קיבל לייק
    0 פעמים
    למחוק

  11. #11
    srugo srugo מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    27/08/05
    הודעות
    384
    קיבל לייק
    0 פעמים
    SirSpike
    שתוק כמה אתה מדבר למה ניראה לך שיש למישהו פה
    הרבה np ו 3000 זה כלום מה אתה מתלהב שיש לך 3k
    לי יש 20k וגם עם היה לי 144k לא הייתי פותח קלאן כי הם נובים
    הם lvl 40 והם לא משחקים באותו סרבר בכלל וגם אתה נוב
    diazz
    מה אתה רוצה הם לא יודעים מה זה בכלל np אתה מדבר איתם שיהיה להם 144k
    np
    וואי אפשר לחשוב עלק תשים עד 10 מליון חח אפשר לחשוב כמה כסף זה
    אני מוכן להביא לך 500 מליון עם יהיה לך 144k np ותפתח קלאן
    עם גלימות
    נגיד שיש למישהו פה 144k הם לא יצליחו להרוג את המפלצת שבשבילה צריך לקבל את הגלימות
    שחכתי מה שם המפלצת בקיצור
    סתם פתחת את הנושא כי הם lvl נמוך ואתה רואה את זה לפי התגובות והנושאים בפורום
    נ.ב
    מקסימום הייתם נכנסים ל ally
    אתם לא צרכים להיות קלאן דרגה 3

  12. #12
    diazz diazz מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    29/09/05
    הודעות
    50
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אני רמה 58...

  13. #13
    dragonite dragonite מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    14/07/05
    הודעות
    714
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אני 59

  14. #14
    הסמל האישי של psycho
    psycho psycho מנותק מדליק מהיר וחזק
    תאריך הצטרפות
    28/04/05
    שם פרטי
    יגאל
    הודעות
    9,887
    קיבל לייק
    3 פעמים
    61 =]

  15. #15
    Fantasy Fantasy מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    20/07/05
    הודעות
    1,638
    קיבל לייק
    0 פעמים
    omg הhumanim שלכם בדיאס רמות 59-61?!??!!?

נושאים דומים

  1. בקשה|פתיחת קלאן
    על ידי iNfeKTziA בפורום קלאנים ואירגונים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 27/04/09, 21:34
  2. פתיחת קלאן
    על ידי boby911 בפורום DeathMatch
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 03/03/09, 16:13
  3. בעיה | פתיחת קלאן
    על ידי RoiBanG בפורום DeathMatch
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 11/01/09, 20:54
  4. בעיה | פתיחת קלאן .. ~~~~
    על ידי RoiBanG בפורום DeathMatch
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 11/01/09, 20:54
  5. בעיה | פתיחת קלאן .. ~~~~
    על ידי RoiBanG בפורום DeathMatch
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 11/01/09, 20:26
eXTReMe Tracker