יפה לנו אני מאחל שזה יוכפל לפחות כפול 3-4
יאפ בהצלחה לנו
פתחו עוד אשכול השיא היה 28
מהאיפוס היה 33..
יש לי תמונה של 31 אבל אם אתה אומר 33 טוב מאד![]()
יפפה [:
דרך אגב היה השיא היום 32...לא 31..
היה שיאים גובהים בעבר, נקווה שנגדל :]
השיא היה 41.
אני רוצה שנגדל ל100 !! ונעשה חגיגה פה =]