הפונקצייה שאני יביא כעת, יכולה לעשות שאם אתה רוצה לכתוב פקודה שמשפיע על שחקן אחר,
אתה צריך להיות קרוב אליו (כמו נגיד לאנוס: rape/ - רק ממרחק מסויים [שאתם קובעים]).
שימו את הפונקצייה הבאה איפשהו במוד:
PHP Code:
forward Float:DistancePlayers(p1,p2);
public Float:DistancePlayers(p1,p2){
new Float:x1,Float:y1,Float:z1,Float:x2,Float:y2,Float:z2;
if (!IsPlayerConnected(p1) || !IsPlayerConnected(p2)){
}
GetPlayerPos(p1,x1,y1,z1);
GetPlayerPos(p2,x2,y2,z2);
return floatsqroot(floatpower(floatabs(floatsub(x2,x1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(y2,y1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(z2,z1)),2));
}
עכשיו בפקודה שלכם אתם שמים את השורה הזאת:
PHP Code:
new tmp[256];
new player = strval(tmp);
if(DistancePlayers(playerid,player) < 5.0 ){
הסברים:
DistancePlayers - מה שהגדרנו בפאבליק מקודם, הכל מוגדר כמו שצריך
.
playerid - האידי של השחקן.
player - השחקן עצמו.
הסימן ''>'' - מסמן על המרחק בין השחקן לשחקן שאמור להיות קטן מ 5.0.
5.0 - הצעדים, ניתן לשנות למה שבא לכם: 5.0 = 5 צעדים, 6.0 = 6 צעדים וכן הלאה.
הפונקצייה נבנתה על ידי [=
תהנו
.