קודם כל תודה לברק על הארגון של הפעילות..
ותודה לעוד אדמין לא זוכר
משהו עם STONE או משהו כזה..
אין לי מושג חחח..
דרך אגב..
קוראים לי השם:
[Sih]Mar1k
קלאן SATLA IN HELL שולט ד"א..
חח איזה מפקדה סוסונת יש לנו [==
טוב הנה התמונות:
http://www.yop.co.il/files/n3i1pipogy.png
http://www.yop.co.il/files/oc6udcb2yu.png
http://www.yop.co.il/files/78d71os5tv.png
האחרונה זו זאת שנפלתי כבר..
חח קיצור איידי 22 ניצח. (:
קיצור
ברק תביא לי תפרס חח
השם שלי בשרת:
[SIH]Mar1k
דרך אגב.
3 תמונות,שוות 300 מילים. (:








הירשם כדי להגיב לנושא

.
