מה אתה חושב שאתה הולך להפנות את כל הפורום הזה לשם.
אתה רוצה תפרסמו כאן את התוצאות והכל ולא לינקים לפורום החוקי שלכם!
מה אתה חושב שאתה הולך להפנות את כל הפורום הזה לשם.
אתה רוצה תפרסמו כאן את התוצאות והכל ולא לינקים לפורום החוקי שלכם!
נערך בפעם האחרונה על ידי shaico : 10/03/09 ב 01:24
חחחחחחחחחחחחחח
crazyfox זה שהגיב בVGAMES באשכול שם אם זה אתה אביב אז יש לי דבר אחד להגיד לך
מה אתה דפוק אעלק "יפה 3 נצחונות 0 הפסדים"... זה נוק אוט מטומטם
MS שיחקתי כמו גיי
אוסף של קאמפ ופוקסים