Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 3 מתוך 3

אשכול: שירים שיש לי על המחשב *מומלץ*

  1. #1
    הסמל האישי של LonleyGangster
    LonleyGangster LonleyGangster מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    20/06/08
    שם פרטי
    זוהר :P
    הודעות
    2,350
    קיבל לייק
    0 פעמים

    שירים שיש לי על המחשב *מומלץ*

    טוב זה שיר מהסרט "מלחמות הראפ".
    ממליץ לכם לראות !
    מתוך כל השירים בסרט, את זה הכי אהבתי !


    זה שיר של Nelly גם מאיזשהו סרט סוס שקוראים לו "משחק מכור" (ממליץ לראות ת'סרט סרט סוס).


    זה שיר סוס של Snoop Dog וR.Kelly.


    זה שיר של Daddy Yankee וSnoop Dog שיר אעש !


    זה שיר חמוד של Lil Wayne, T.I, Young Jeezy וSnow Patrol.


    שיר סבבה כזה של Lil Wayne, לא משהו אבל סבבה.


    זה שיר של Lil Romeo זה מניקולדיאון.


    זה שיר יפה של R.Kelly T.I וT-Pain.


    שיר סעס של Snoop Dog וDr.Dre.


    זה אחלה שיר של Ice Cube.


    זה שיר טוב מאוד ! של Xzibit.


    זה שיר חמוד של Xzibit Dr.Dre וSnoop Dog.


    זה אחלה שיר של Xzibit וSnoop Dog. אם אני זוכר נכון, הביט זה מסאן אנדראס, או שזה שיר אחר...


    שיר לא משהו, אבל סבבה של Lloyd Banks.


    זה שיר אעש של Ice Cube *מומלץ*


    שיר חמוד של Ice Cube.


    זה שיר סוס של The Game.


    חחחח זה שיר חמוד של Snoop Dog על לעשן סמים .



    זהו.
    השקעתי פה.
    תהנו

  2. #2
    הסמל האישי של Oblivion
    Oblivion Oblivion מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    29/03/09
    שם פרטי
    אושר
    הודעות
    6,241
    קיבל לייק
    396 פעמים
    שירים טובים רצח אחי, תודה.

  3. #3
    הסמל האישי של LonleyGangster
    LonleyGangster LonleyGangster מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    20/06/08
    שם פרטי
    זוהר :P
    הודעות
    2,350
    קיבל לייק
    0 פעמים
    בקשה גבר =]
    יאללה עוד תגובות.
    מה זה רק תגובה אחת ?!

נושאים דומים

  1. המשחק לא עולה לי על המחשב
    על ידי eXploade בפורום TO תמיכה טכנית
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 02/10/08, 23:02
  2. המשחק לא עולה לי על המחשב
    על ידי tamir9a1 בפורום TO תמיכה טכנית
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 03/09/08, 20:57
  3. סוס טרויאני השתלט לי על המחשב :(
    על ידי Collo בפורום TO תמיכה טכנית
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 08/12/05, 20:20
  4. גיליתי שיש לי כוח על!
    על ידי LivesTaker` בפורום סיפורי סטלה
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 27/08/05, 19:20
eXTReMe Tracker