Satla-Zone
התחברות

הצג תוצאות סקר: איזה שירים יתר יפים ישנים או חדשים

מצביעים
2. אתה לא יכול להצביע בסקר זה
  • ישנים

    1 50.00%
  • חדשים

    1 50.00%
מציג תוצאות 1 עד 3 מתוך 3

אשכול: סקר..איזה שירים יותר חזקים -*-ישנים-*-חדשים :) תצביעו

  1. #1
    הסמל האישי של MotherNature
    MotherNature MotherNature מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    01/02/06
    הודעות
    3,173
    קיבל לייק
    6 פעמים

    סקר..איזה שירים יותר חזקים -*-ישנים-*-חדשים :) תצביעו

    מה אתם חושבים איזה שירים יותר יפים החדשים של השנים 2007-2009
    או היותר ישנים משנת 2000-2006
    אני למשל אוהב יותר את הישנים ..

  2. #2
    Top_Man Top_Man מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    25/04/09
    שם פרטי
    תום
    הודעות
    312
    קיבל לייק
    0 פעמים
    החדשים

  3. #3
    הסמל האישי של Oblivion
    Oblivion Oblivion מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    29/03/09
    שם פרטי
    אושר
    הודעות
    6,241
    קיבל לייק
    396 פעמים
    אני אוהב את שניהם באותה מידה, אז לא הצבעתי.

נושאים דומים

  1. סקר|איזה מוד יותר טוב?
    על ידי mnu2000 בפורום RolePlay
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 29/12/09, 14:35
  2. סקר | איזה חתימה יותר יפה ??
    על ידי VikToR93 בפורום חתימות וסמלים
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 25/02/09, 19:15
  3. סקר|איזה חתימה יותר יפה ?
    על ידי guy707 בפורום חתימות וסמלים
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 16/10/08, 21:26
  4. סקר|איזה חתימה יותר יפה..?
    על ידי Luc1feR בפורום חתימות וסמלים
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 30/09/07, 01:34
  5. סקר: איזה חירטוט היה יותר טוב?
    על ידי GaLaXy בפורום סיפורי סטלה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 11/02/06, 23:02
eXTReMe Tracker