מה אתם חושבים איזה שירים יותר יפים החדשים של השנים 2007-2009
או היותר ישנים משנת 2000-2006
אני למשל אוהב יותר את הישנים ..
ישנים
חדשים
מה אתם חושבים איזה שירים יותר יפים החדשים של השנים 2007-2009
או היותר ישנים משנת 2000-2006
אני למשל אוהב יותר את הישנים ..
החדשים
אני אוהב את שניהם באותה מידה, אז לא הצבעתי.