Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 12 מתוך 12

אשכול: מדור בעיות-לאחר פרמוט המחשב , עזהר דחופה

  1. #1
    ^Lny ^Lny מנותק מכשיר עולם
    תאריך הצטרפות
    20/07/05
    שם פרטי
    לינוי
    הודעות
    5,429
    קיבל לייק
    0 פעמים

    מדור בעיות-לאחר פרמוט המחשב , עזהר דחופה

    שלום לכולם , ותודה לעוזרים...

    לפני כשעה פרמטתי את המחשב שלי ומכן באה העזרה שאני צריך ממכם :

    • DRIVER לכרטיס המסך asus redon x700
    • הורדה כמו שצריך לאנטי וירוס NOD32 וגירסה נורמלית +סיסמא וכו'.[פחות חשוב האנטי וירוס]
    • הwindows שהתקנתי הוא באנגלית , אני רוצה להפוך את כולו לעברית , איך אני עושה את זה?

    תודה לכולם!!!!!

  2. #2
    Coh3nz Coh3nz מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    08/10/07
    שם פרטי
    שלומי
    הודעות
    1,750
    קיבל לייק
    0 פעמים

  3. #3
    Morning_Wolf Morning_Wolf מנותק פז"ם עולם
    תאריך הצטרפות
    14/09/05
    שם פרטי
    בר
    הודעות
    7,039
    קיבל לייק
    12 פעמים
    nod32=hara

  4. #4
    ^Lny ^Lny מנותק מכשיר עולם
    תאריך הצטרפות
    20/07/05
    שם פרטי
    לינוי
    הודעות
    5,429
    קיבל לייק
    0 פעמים
    שלומי , באמת תודה .

    המדריך הראשון ששלחת לי לא טוב ,לפני שפניתי לפה הורדתי תוכנה בשם MUI משהו כזה שאמורה לשנות את השפה , היא לא עזרה .

    לאחר שעשיתי את המדריך הראשון , הוא שינה לי אשכרה חצי מחשב לעברית והחצי השני עדיין אנגלית .

    למשל הsatart בהתחלה באנגלית , ושאני נכנס למחשב שלי מאפיינים הקטגוריה חומרה בעברית וכל השאר אנגלית.

  5. #5
    Morning_Wolf Morning_Wolf מנותק פז"ם עולם
    תאריך הצטרפות
    14/09/05
    שם פרטי
    בר
    הודעות
    7,039
    קיבל לייק
    12 פעמים
    כי אתה צריך לשנות תשפה בהגדרות ידבע

  6. #6
    ^Lny ^Lny מנותק מכשיר עולם
    תאריך הצטרפות
    20/07/05
    שם פרטי
    לינוי
    הודעות
    5,429
    קיבל לייק
    0 פעמים
    איך עושים את זה תסביר בדיוק :\

  7. #7
    Nave` Nave` מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    01/05/07
    הודעות
    1,104
    קיבל לייק
    0 פעמים
    לוח הבקרה>אפשריות אזור או שפה (region or langeue ) משהו כזה > advanced > תשנה שם לעברית .ולמטה בריבועים שם תסמן על כל העברית
    v

    nod זה באמת חרא אנטי וירוס

    כרטיס מסך תוריד מפה תבחר מה אתה צריך http://support.amd.com/us/gpudownloa...8&lang=English
    נערך בפעם האחרונה על ידי Nave` : 18/06/09 ב 08:25

  8. #8
    AnGer_F1sT/V1ruS AnGer_F1sT/V1ruS מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    14/11/07
    הודעות
    2,599
    קיבל לייק
    0 פעמים
    AVAST הכי טובבב NOD לא מצא לי 23 סוסים טרואינים ווירוסים שAVAST כן..
    דרך אגב בגלל זה גם פרימטתי תמחשב!
    הרסו לי את על הREGISTRY לא יוכלי לעשות CALT DEL

  9. #9
    ~®™KoBi™®~ ~®™KoBi™®~ מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    08/03/09
    שם פרטי
    קובי
    הודעות
    367
    קיבל לייק
    0 פעמים
    שמע אחינו.
    כנס לאתר של מיקרוסופט.
    אם יש לך WINDOWS XP תוריד משמה את ה SP3 ותבחר בשפות למטה שיהיה כתוב לך (Hebrew), תוריד ותתקין..
    אם יש לך WINDOWS VISTA תוריד משמה את ה SP 1 ושיהיה גם בעברית יש לך למטה לבחור בשפות תבחר עברית תוריד ותתקין.
    זהו.
    אם הסתבכת או משו תפנה אלי בפרטי אני יסביר לך עוד יותר טוב ואם אין לך וינדוס מקורי אני ילמד אותך ב 2 שניות להפוך אותו למקורי או שאני יעלה את הקבצים לשרת העלאות אחר.
    בקיצור אם משו לא הולך שלח ה''פ.
    בתודה,
    קובי.

  10. #10
    Dr:Evil Dr:Evil מנותק אחראי קהילה בדימוס
    תאריך הצטרפות
    11/01/05
    הודעות
    2,662
    קיבל לייק
    0 פעמים
    תעקוב אחרי ההוראות במדריך שים לב לשלבים, ותעשה את זה עם הדיסק התקנה של XP אם אתה לא מצליח לסמן ב-V בלשונית languages
    דריברים יש לך בדביק...

  11. #11
    ^Lny ^Lny מנותק מכשיר עולם
    תאריך הצטרפות
    20/07/05
    שם פרטי
    לינוי
    הודעות
    5,429
    קיבל לייק
    0 פעמים
    עשיתי את זה אחי אבל זה שינה כמו חצי WINDOWS מה שהסברתי מקודם.

  12. #12
    הסמל האישי של insan1ty
    insan1ty insan1ty מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    03/08/05
    הודעות
    2,449
    קיבל לייק
    0 פעמים
    חבילת MUI בעברית לWindows XP Pro *מעודכן*ומתאים לכל הגירסאות כולל SP3:



    Windows.XP.Professional.32.Bit .SP3.SP2.SP1.UPDATED.MUI.Pack. HEBREW-SHELOMOTUVI
    - זוהי חבילת הMUI (עדכון ושינוי שפה לוינדוס) ה*מעודכנת* בעברית האולטימטיבית, כולל הכל.
    - מתאים לWindows XP לבד ולSP3/SP2/SP1.
    - מעודכן במיוחד לSP3.
    לכל הרכיבים שבSP3:
    Microsoft Management Console 3.0
    Remote Desktop Protocol 6.1
    Network Access Protection
    וכולל את קובץ עידכון הMUI לSP3 (בשם WindowsXP-KB942766-v6-x86-ENU.exe).
    (בניגוד לחבילת הMUI הקודמת).
    - הקובץ כולל MUI גם ל:
    Internet Explorer 7
    Windows Media Player 9/10/11
    Windows Movies Maker 2.1
    ככה תוכלו להפוך ממש את כל הממשק והתוכניות של XP באנגלית או בשפה אחרת לעברית.
    (בניגוד לחבילת הMUI הקודמת שהיא לא כללה עדכון לIE7/WMP11 ולכן תוכניות אלו נישארה באנגלית.
    אנחנו כללנו גם את הMUI לIE7 וWMP11 (ועוד..) כדיי שתוכלו להפוך גם אותם לעברית).הורדה:

    http://www.undersec.org/?action=download&sid=bf4c0 93f1 f646ef067aa65a6c57a7a23

    http://www.undersec.org/?action=download&sid=b5679 0ca7 742934b45742d14887bb5bc







    http://rapidshare.com/files/120173218/Wind....part 1.rar.html
    http://rapidshare.com/files/120173244/Wind....part 2.rar.html

    הערות:
    - הMUI עובד רק על וינדוס XP בגירסת Professional 32-bit (כמו כל חבילת MUI לXP).
    - למי שיש כבר XP SP2 ומטה באנגלית - מומלץ קודם כל להתקין את הSP3 (באנגלית כמובן).
    ורק לאחר מכן להתקין את הMUI.
    - תקראו טוב את ההוראות.

    הוראות:
    1) התקנת MUI לWindows XP Professional 32-bit:
    חלצו את שניי קיבצי הראר, כנסו לקובץ AUTORUN.EXE שבתוך התיקייה.
    תתקינו את הMUI בהתאם לגירסת הוינדוס שלכם (XP/SP1/SP2/SP3).
    (MUI HEBREW זה חבילת עדכון/שינוי שפה לעברית).
    במהלך ההתקנה תסמנו בV את ה"Hebrew" ותשנו את ה"Default user settings"
    ל"Hebrew".
    בסיום ההתקנה תפעילו את המחשב מחדש (תלחצו על Yes).
    2) תפעילו את הקובץ "WindowsXP-KB942766-v6-x86-ENU.exe"
    ותתקינו את העידכון.
    3) אפשר להתקין גם MUI (חבילת עדכון/שינוי שפה) לרכיבים/תוכנות של מיקרוסופט שכלולים בוינדוס:
    א} אם אתם רוצים להפוך את Internet Explorer 7 לעברית:
    תתקינו את הקובץ IE7MUI-x86-enu.exe שזה חבילת MUI לIE7.
    ב} אם אתם רוצים להפוך את Windows Media Player לעברית:
    - תתקינו את הקובץ wmp11setup_muiHeb.exe אם יש לכם Media Player 11.
    - תתקינו את הקובץ MP10Setup_muiHEB.exe אם יש לכם Media Player 10.
    - תתקינו את הקובץ MPSetup_MUIHEB.EXE אם יש לכם Media Player 9.
    ג} אם אתם רוצים להפוך את Windows Movie Maker 2.1 לעברית:
    תתקינו את הקובץ mm21_muiheb.exe שזה חבילת MUI לWMM2.1.
    ד} אם אתם רוצים להפוך את הOffice 2007 לעברית אז תצטרכו להוריד ולהתקין
    חבילת MUI נפרדת שלמה לשינויי השפה (תלוי בגירסת האופיס).
    למשל תוכלו להוריד את הMUI לOffice 2007 מכאן:
    http://rapidshare.com/files/81506280/MS.OF...EBREW .part1.rar
    http://rapidshare.com/files/81506755/MS.OF...EBREW .part2.rar
    יש גם לOffice 2003, אבל זה כבר לא קשור כיוון ששיחרור זה נועד לXP ולא לOFFICE
    ולכן לא כללתי את זה בשיחרור.
    4) כנסו לControl Panel > Regional and Language Options
    א} תעברו ללשונית "Languages" ותשנו למטה את
    ה"Language used in menus and dialogs" לעברית.
    זה ישנה לכם את את התפרטים והממשק לעברית.
    (שימו לב זה יהיה לכם רק לאחר שהתקנתם את הMUI).
    כנסו ל"Details" ותבחרו למעלה ב"Default input language" ב:
    "Hebrew - Hebrew". (זה יבחר לכם בשפה המותקנת).
    ב} בלשונית "Regional Options" תשנו למעלה ל"Hebrew"
    (זה ישנה לכם את התאריכים,מספרים, זמן,מטבעות וכו' לעברית).
    ולמטה ב"Location" תשנו ל"Israel"
    (כדיי ששרותי מיקרוסופט יספקו לכם מידע כמו חדשות,מזג אוויר וכו' לפי השפה הנבחרת - עברית).
    ג} בלשונית "Advanced" (אני אישית לא מציע לנגוע).
    אבל אם אתה רוצים שתוכניות שלא תומכות בUnicode יציגו את הממשק שלהן בשפה המקומית.
    אז תשנו את זה ל"Hebrew".
    הנה לינק למדריך למי שלא הבין איך לעשות את סעיף 4:
    http://213.8.106.62/windows/win/articles.asp?id=72
    5) תפעילו את המחשב מחדש. (או שתתנתקו מהיוזר וותתחברו מחדש).
    6) עכשיו כל הממשק והתפריטים יהפכו לכם לעברית (כולל בתוכנות כמו IE7/WMP11 - במידה ועשיתם את סעיף 4).
    7) תהנו.

    8)קרדיט לאתר אחר..

נושאים דומים

  1. עזרה לאחר פירמוט המחשב.
    על ידי ^Lny בפורום מה שבראש
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 18/06/09, 18:01
  2. מדריך|פרמוט המחשב+בדיקת מהירות האנטרנט
    על ידי eshh בפורום מדריכים וטיפים
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 22/10/08, 23:17
  3. עזרה דחופה | המחשב שלי השתגע..
    על ידי SHEBA בפורום מחשבים - חומרה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 22/09/08, 18:48
  4. 2 בעיות בבקשה עזרה דחופה!!
    על ידי HaZoKa` בפורום TO תמיכה טכנית
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 04/02/06, 02:20
eXTReMe Tracker