שלום לכולם , ותודה לעוזרים...
לפני כשעה פרמטתי את המחשב שלי ומכן באה העזרה שאני צריך ממכם :
- DRIVER לכרטיס המסך asus redon x700
- הורדה כמו שצריך לאנטי וירוס NOD32 וגירסה נורמלית +סיסמא וכו'.[פחות חשוב האנטי וירוס]
- הwindows שהתקנתי הוא באנגלית , אני רוצה להפוך את כולו לעברית , איך אני עושה את זה?
תודה לכולם!!!!!





הירשם כדי להגיב לנושא





