זה שלך ?? ראיתי אותך עם זה במרינה הרצליה לא זוכר מתי.. הייתה פעם איתו במרינה??
בלבן-שחור , נדיר!
WOWwwwww
WOW לאחי היה kawasaki ninja zx9r
פייי יאאההה איזה אופנועים מפלצות...
איזה מעפן יא אללה יש לי מכסחת דשא 10 סמק נוסעת 20 קמש
חחח סתם אחלה אופנועים של מי?
נערך בפעם האחרונה על ידי o F i R : 12/07/09 ב 10:40
פשיייי יפההה.
אהבתי =]
![]()
פעם היה לי כזה אבל מחרתי אותו הוא לא סיפק אותי...
אתה צוחק עלי?
אתה צוחק עליי שלא ידעת אופיר...
מה חח זה העבודה שלו או מה כמה אופנועים אף פעם לא ראיתי כל כך הרבה...
מליונר
איזה אופנועים קטלנים!!