טורניר אמפייר 2009:
בית 1 :
puadov
L1or
cynic
משחקים נגד
בית 4:
sagi
coh3nz
ghost^whispers
מועד משחק:
יום ראשון 26.7.09
בשעה 20:00
בית 2:
dnlz
ben
mr.dark
משחקים נגד
בית 3:
yos
xprox
oz
מועד משחק
יום חמישי 23.7.09
בשעה 20:00
* את הבתים ניסיתי לעשות ככה שלפחות יהיה שיווין ויהיה כיף לשחק לדעתי אלו הכוחות כיון שיש יותר חזקים מחלשים...
*החוקים תכפים בהכול ניתן לתקוף כל אחד שהגיע לרנא וזה על ידי בדיקת כלב בבסיס !
*מקווה שתענו לדרישות ושיהיה כיף :ס
*שכל אחד מהראשי הקבוצה ישאיר איסי או טים ספיק שבו יהיה ניתן למצוא אותו
HF





הירשם כדי להגיב לנושא



אה שלומי דבר אחרון אם תוכל לשנות את השעה של המשחק שלי ל8 זה יהיה סבבה כי אני עובד עד 19:30
